Hop til indhold
Puritania

Summer Young - dejlig og varm pige i Kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/366599
 

Efter lidt kiggeri herinde faldt jeg over en tråd om hende her, og blev så betaget af billederne at jeg bare måtte besøge hende. Sendte en besked afsted, og med en aftale i hus tog jeg sydpå.

Det endte i en helt igennem rar og fantastisk oplevelse med den sødeste og dejligste pige. Hun var nærværende, gav nydelse og modtog med glæde, fokus på ens behov og ville gerne sætte en i centrum. Hun skabte en god atmosfære, og fik en til at føle sig godt tilpas, helt generelt bare et godt menneske som gjorde en glad at være sammen med.

Hendes krop var fyldig og varm, lige til at holde om, ikke for meget og ikke for lidt, lige tilpas. Faste naturlige bryster, en fin lille mås og en lækker mis. Glæder mig til at besøge hende igen, hun får mine varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Puritania skrev, for 8 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/366599
 

After a bit of looking around here, I came across a thread about her here, and was so captivated by the pictures that I just had to visit her. Sent a message off and with an appointment in house I headed south.

It ended in a thoroughly nice and fantastic experience with the sweetest and nicest girl. She was present, gave pleasure and received with pleasure, focused on one's needs and wanted to put one at the center. She created a good atmosphere and made you feel at ease, generally just a good person who made you happy to be with.

Her body was full and warm, just enough to hold, not too much and not too little, just right. Firm natural breasts, a nice little seagull and a delicious tit. I look forward to visiting her again, she gets my warmest recommendations.

Hello. I had a great time with you. I want to thank you for all the support and the nice word you had for me, it really meant a lot. 

You are defenetly welcome to visit again! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Summer er flyttet til Randers. jeg har i dag prøvet at komme i kontakt med hende, både sms og telefon.

Efter flere forsøg er der nu kommet svar.

"Not interested" skriver hun. Er det noget, I har oplevet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrivemabbi skrev, for 19 timer siden:

Summer has moved to Randers. Today I tried to get in touch with her, both by SMS and phone.

After several attempts, there have now been answers.

"Not interested" she writes. Is this something you have experienced?

I really don't know who you are but yes this is my usually reply "Not interested" if I don't like the conversation or have the feeling of a potential bad experience. 

What can I say, maby we don't have the chemistry :)

Anyway, good day to you and hope you found a girl suited to you're taste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i Aalborg for 3-4 uger siden. 1 time. Skøn pige. Hun virkede lidt melankolsk eller trist/frusteret den dag måske. Men vi talte godt sammen undervejs.

Skøn pige. Skøn service - hun var virkeligt meget opsat på at levere en god oplevelse.

Dejlig krop. Hun åbnede døren helt nøgen - det er en god start :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Camino skrev, for 2 timer siden:

I visited her in Aalborg 3-4 weeks ago. 1 hour. Beautiful girl. She seemed a little melancholic or sad/frustrated that day perhaps. But we talked well along the way.

Beautiful girl. Excellent service - she was really keen to provide a good experience.

Nice body. She opened the door completely naked - that's a good start:-)

Hello. Nice to hear you had a great time with me. Unfortunately I really dont remember you :)

I don't have any reson to be sad belive me :)).

Good day to you

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...