Pølsemanden 162 Skrevet 20. Marts, 2023 (edited) Efter at have set på hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/357981 (og billeder) flere gange - og læst en god anmeldelse et andet sted i dette forum, besluttede jeg at kontakte hende via sms. Hun svarede hurtigt, og jeg fik først ydelser og priser oplyst - derefter lavede vi en aftale - og til sidst kom adressen, der er en traditionel massagebutik, der ligger meget centralt i byen, og alligevel helt diskret i en stille gade. Jasmin er den ene af 2 flotte piger på stedet. Den anden annoncerer sikkert også med sin egen annonce et sted på annoncelight. Vi havde aftalt 1 times massage med b2b og et hj til 1.000 kr. Det bekræftede hun og fik pengene. Hun klædte sig af og begyndte at massere godt og har stærke fingre og mange kræfter, selvom hun er lille og spinkel. Hun er utroligt smuk med en perfekt lille pariser og 2 perfekte velsiddende runde bryster. De føltes som silicone (som jeg ikke er vild med), men det ses ikke, og de ser helt naturlige ud og var stadig dejligt bløde. Jeg startede på maven og fik masseret ryg, ben og baller meget grundigt, og de små frække fingre var tit forbi kuglerne - dejlig pirrende. Det var hendes b2b også, og hendes bryster og unge, bløde krop føltes skønt, og så kyssede hun også rundt om undervejs Da rygmassagen var slut, bad hun mig løfte enden lidt, så hun kunne få fat i både kugler og pik, som hun bearbejdede blidt. Bare leg, og ikke et forsøg på at få mig til at komme hurtigt. Så skulle jeg vende mig om på ryggen, og hun legede videre med pik og kugler ganske nænsomt. Hun sad ved siden af mig og lænede sig frem og lod mig slikke på brystvorterne og jeg måtte kramme og nusse dem. Så tog hun pikken i munden, selvom det var mere end jeg havde betalt for, og suttede og slikkede blidt. Jeg var godt tændt nu og måtte bare se hendes lille fisse, imens hun langsomt suttede videre på min pik. Hun spredte villigt benene og viste mig den, åbnede den med fingrene og bad mig stikke en finger ind. Jeg var lige ved at sprøjte af liderlighed nu, så jeg måtte bede hende stoppe sit skønne bj. Jeg ville mærke hendes lille fisse køre ned over mig, så vi aftalte 500 ekstra, så der kom sex med. I alt 1.500 for en fuld pakke med så smuk, sød, dygtig og meget imødekommende og engageret pige var alle pengene værd - også selvom jeg hurtigt kom oppe i hende. Så tørrede hun mig blidt og fortsætte massagen af nakke og skuldre, da jeg havde sat mig op, og hun stod op bag mig. Jeg kunne igen mærke de dejlige bryster, når hun lænede sig ind over mig for at lægge vægten i sin massage af nakke og skuldre. Jeg var ude på gaden igen efter 1 time med en god oplevelse i kroppen, en tømt pik og lyst til at komme forbi igen, næste gang ryggen (og pikken) trænger til en tur i kyndige hænder. Vær sød ved hende, for hun giver så meget igen Redigeret 20. Marts, 2023 af Pølsemanden Manglede lige lidt beskrivelse 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 20. Marts, 2023 Fræk anmeldelse . Sådan en ung slank thai med gode bryster er lige sagen. Var det franske uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pølsemanden 162 Skrevet 20. Marts, 2023 Jonze skrev, for 49 minutter siden: Fræk anmeldelse . Sådan en ung slank thai med gode bryster er lige sagen. Var det franske uden? Ja, det var uden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg