Hop til indhold
max_xnxx2020

Aller skønneste danske frodige deepthroat queen Ida

Recommended Posts

Så blev det vidst min tur til og skrive min første anmeldelse herinde:wub:

Jeg var på fint besøg ved dejlige @Frodige Ida her til aften og jeg kan da kun tilslutte mig de god anmeldelser

Jeg bestilte en halv time med hende (tror endda vi endte med og gå lidt over dig, men det gjorde mig ikke noget fordi hun var så dejlig:wub:), og hvor er jeg da ked af jeg ikke bestilte mere tid:P

Det startede med smukke Ida åbnede døren og lige sagde velkommen og så bød mig ind og bad mig smide tøjet og så lige hurtigt tag et bad og så ind på værelset hvor jeg fik lagt mig godt til rette, hun begynte så og sutte, og roste endda min størrelse så:wub: hun suttede den som sagt i hvad der føles for kort tid (ej det bare en joke, det var nogle fantatiske minutter):P og så tog jeg hendes ellers bagfra hvor jeg endte med og  færdiggøre. efter jeg var færdig lå vi os bare til rette i sengen og snakkede om alt mellem himmel og jord og det var virkelig dejligt og føle at man ikke kun var der for sexen men hun os var intersseret i en. 

Kan kun anbefale hende og jeg kommer helt sikkert snart igen og næste gang bestiller jeg en time, en halv er alt for lidt:D

Mvh. en glad fyr som helt sikkert kommer igen:P

https://annoncelight.dk/showad/224757

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik du slet ikke slikket Ida, det kan hun ellers godt li skønne Ida

Hos Ida skal man ha 1 time hvis man vil nå "hele vejen rundt"

Desværre fik jeg ikke mulighed for at besøge sidst hun var i sommerhuset mellem Vejle og Fredericia - savner hendes våde tungekys, hendes også meget våde blowjob og så at slikke hende hendes f....!

Ida jeg håber snart det lykkes igen at få 1 times "tummel" på lagnet med dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, Lige nu:

Fik du slet ikke slikket Ida, det kan hun ellers godt li skønne Ida

Nej, men tænker nok jeg skal få prøvet det på et tidspunkt:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
max_xnxx2020 skrev, den 20.3.2023 at 21:15:

Så blev det vidst min tur til og skrive min første anmeldelse herinde:wub:

Jeg var på fint besøg ved dejlige @Frodige Ida her til aften og jeg kan da kun tilslutte mig de god anmeldelser

Jeg bestilte en halv time med hende (tror endda vi endte med og gå lidt over dig, men det gjorde mig ikke noget fordi hun var så dejlig:wub:), og hvor er jeg da ked af jeg ikke bestilte mere tid:P

Det startede med smukke Ida åbnede døren og lige sagde velkommen og så bød mig ind og bad mig smide tøjet og så lige hurtigt tag et bad og så ind på værelset hvor jeg fik lagt mig godt til rette, hun begynte så og sutte, og roste endda min størrelse så:wub: hun suttede den som sagt i hvad der føles for kort tid (ej det bare en joke, det var nogle fantatiske minutter):P og så tog jeg hendes ellers bagfra hvor jeg endte med og  færdiggøre. efter jeg var færdig lå vi os bare til rette i sengen og snakkede om alt mellem himmel og jord og det var virkelig dejligt og føle at man ikke kun var der for sexen men hun os var intersseret i en. 

Kan kun anbefale hende og jeg kommer helt sikkert snart igen og næste gang bestiller jeg en time, en halv er alt for lidt:D

Mvh. en glad fyr som helt sikkert kommer igen:P

https://annoncelight.dk/showad/224757

Jeg bliver aldrig for gammel til at få røde kinder :wub:

Det var super hyggeligt og frækt at møde dig dit lange lyn;)

Du er altid velkommen og giver gerne et længer blow næste gang :wub:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 9 timer siden:

Det var super hyggeligt og frækt at møde dig dit lange lyn;)

Den er ny "lange lyn":lol: 

Og jeg skal helt sikkert ha et længere blow næste gang, måske endda mere end bare en gang:P

Måske jeg endda skal prøve slikke dig næste gang, det må vi lige se på:wub: glæder mig i hvert fald allerede til næste gang, hvornår end næste gang så er, skønne Ida:wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...