Hop til indhold
Guest jal123

Aalborgpigerne

Recommended Posts

Guest jal123

Hvornår lærer man at holde sig til dem man ved er kvalitet og som giver en topbehandling hver gang, f.eks. Nikita Darling, Gina Faith eller Tilde hos Privat-diskret i Bording.

Åbenbart aldrig, og det skyldes jo nok at man tit handler impulsivt når liderligheden opstår og der så enten er for langt til ens yndlingspiger eller de ikke er på vagt.

Det skete for mig her den anden dag. Jeg sad på arbejdet og trængte til en tur i kanen hos en dejlig pige. Jeg så EB og andre sider igennem men der var ikke noget der rigtigt faldt i min smag, så jeg endte hos Aalborgpigerne.dk hvor det var Line der var på vagt. På hjemmesiden lyder det meget godt og det virker som en man kan få noget GFE hos.

Det startede egentlig meget godt. Hun er høj, slang og faktisk ok pæn. Hun smiler og virker meget sød.

Jeg betaler så 1000 for en halv time og efter 5 min kommer hun så tilbage.

Vi starter med at kæle lidt. Der er absolut ingen øjenkontakt og ikke meget indlevelse.

Vi går over i sengen hvor jeg får et meget mekanisk blowjob, igen uden indlevelse og ingen øjenkontakt.

Bagefter slikker jeg hende og hun bliver hurtigt våd og kommer vist også, så den del egentlig ok.

Og så går vi over til sex i forskellige stillinger, egentlig ok, men igen uden nogen form for øjenkontakt og heller ikke meget indlevelse. Og da jeg kommer skynder hus sig at springe af inden jeg faktisk er færdig med at pumpe kondomet fyldt.

Jeg går der fra med en lidt tom følelse. Fik noget sex som var middelmådigt, men hun er en af dem hvor det VIRKELIG skinner igennem at hun gør det for pengenes skyld. DET gør de jo nok alle, men flere er langt bedre til at VIRKE som om det ikke kun er det.

Så´bagefter jeg lovede mig selv at jeg gemmer mine penge til dem jeg kender og VED er dejlige, men om jeg kan holde det er jo uvist:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...