Hop til indhold

Begynder-venlig, feminin og stor pik :)

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved dette spørgsmål er stillet utallige gange, men har indtryk af at udbudet skifter rigtig meget over tid (og de ændrer navne). 

Derfor håber jeg nogen vil være behjælpelige, med at finde min første. Min ønsker er at hun først og fremmest har erfaring med begyndere. Jeg er ikke interesseret i penetration, så det skal mere være en kvinde som kan tage tingene stille og roligt, og hviler i oplevelsen (frem for bare at skal have det overstået). 

Derudover er det vigtigt for mig, at hun er feminin og mindst muligt "plastik" agtigt. Og ja, så vil det være en bonus hvis hun har en virkelig stor pik :-)

Jeg har selv haft kig på Adriana Top og Pichy, men tager meget gerne imod bud fra nogen med førstehåndserfaringer. 

Skrevet
  • Author

Lurede faktisk på hende tidligere, har bare ikke rigtig kunne finde nogle reviews herinde. Har hun "skiftet navn"?

Skrevet
Måskemåske skrev, for 11 minutter siden:

Lurede faktisk på hende tidligere, har bare ikke rigtig kunne finde nogle reviews herinde. Har hun "skiftet navn"?

Ja, her er et review med lidt forklaring af navn i tråden, der er flere reviews at finde, bare ikke at forveksle med andre Isabella'er det er nok grunden til at hun har skiftet navn.

http://www.eroguide.dk/forum/topic/114803-den-isabella-som-mest-færdes-i-jylland/?tab=comments#comment-1479478

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.