Hop til indhold

Mena Herlev 100år

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen som ved om hun for en del år siden var i Hillerød? 

Skrevet
Findesdu skrev, for 1 time siden:

Er der nogen som ved om hun for en del år siden var i Hillerød? 

Hun var i Bangkok - ikke noget specielt såvidt jeg husker...

Skrevet
Gæsten skrev, for 2 minutter siden:

Hun var i Bangkok - ikke noget specielt såvidt jeg husker...

Det var ikke hende der var i en lejlighed ude på “irmatorvet” oven på fakta. Krydset ved Frederiksværk gade. 

Skrevet
Findesdu skrev, for 1 time siden:

Det var ikke hende der var i en lejlighed ude på “irmatorvet” oven på fakta. Krydset ved Frederiksværk gade. 

Er det et spørgsmål, eller en konstatering??

Skrevet

Er der så nogen der har prøvet hende ? 
jeg synes hun ser ret sød ud hendes alder til trods :P

Skrevet
Findesdu skrev, for 2 timer siden:

Det sted er lukket siden corona. Nu er hun enten rundt omkring eller i privaten 

Skrevet

Hej

Har besøgt Mena i Herlev. Billeder er af hende, sådan set - ansigtet  - men der er i mine øjne blevet pænt velfærdspolstret på resten af kroppen.

Max

Skrevet

Jeg har også besøgt hende i Herlev (privaten) fordi jeg var tiltrukket at hendes billeder, samt en thai som har urin på menüen hvilket er sjældent. Det er hende på billederne, men jeg blev mødt af en lille tyk trunte og kunne konstatere at det er hendes billeder som er 100 år gamle.

Hendes “prostata-massage” var en finger som blev mast op i røven og urin var et par dråber, “30 minutter” var 20.

Allerede da jeg så hende burde jeg være gået, men jeg har desværre gået i flinke-skolen - hvornår lærer jeg det ?

Skrevet
Lars40 skrev, den 29.3.2023 at 16:44:

Det sted er lukket siden corona. Nu er hun enten rundt omkring eller i privaten 

Men det er ikke hende der omtales her vel? Eller hvad mener du?

Skrevet
Gløden skrev, den 29.3.2023 at 15:45:

Er det et spørgsmål, eller en konstatering??

Ment som et spørgsmål 

Skrevet
Findesdu skrev, for 4 timer siden:

Men det er ikke hende der omtales her vel? Eller hvad mener du?

Jo det er hende. Hun er blevet mere rund og som nævnes er billeder med filter 

Skrevet
Banditpåtur skrev, den 29.3.2023 at 16:32:

Er der så nogen der har prøvet hende ? 
jeg synes hun ser ret sød ud hendes alder til trods :P

ja og det var absolut sidste gang. service varede ca 5 min, men havde betalt for 30 min. Absolut rekord for dårlig service, og svindel med tiden

Skrevet
nitu skrev, for 19 timer siden:

ja og det var absolut sidste gang. service varede ca 5 min, men havde betalt for 30 min. Absolut rekord for dårlig service, og svindel med tiden

Det må være rekord. Hun har altid været mere glad for penge end at yde god service, og det er desværre ikke blevet bedre med årene 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.