Hop til indhold
Monty

Nørrebrogade 5 i Randers

Recommended Posts

Hej

er der nogen der kender til hvordan pigerne og stedet er for tiden.

 

Syntes at det er meget tamt i Randers for tiden, og kan se se de annoncerer i EB med Body to Body, og at der skulle være kommet nye piger.

 

Men stedet har ikke været for godt det sidste stykke tid, men de kunne jo have forbedret sig, så hvis nogle har været der for nyligt ville det være rart med lidt info.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde åbenbart ikke tålmodighed til at vente til der var nogen der havde besøgt stedet, så jeg besøgte det Torsdag den. 10 December, for lige at give mig selv en tidlig julegave.

Jeg blev lukket ind, og der var vel 3-4 thaipiger der rendte rundt, jeg blev jaget ind i et lokale med en DB seng, der var pænt og ryddeligt, pigen var som sådan også pæn nok, en lille slank thaipige vel omkring de 30, der var slet ingen tvivl om at det var sex der skulle sælges, og man kunne vælge fra alle hylder, jeg valgte nu en gang massage til at starte på, og ville så lige se tiden an, massagen var ikke det bedste jeg har prøvet, og det varede knap nok 10 min. så blev der pillet ved lille Monty, og der blev spurgt ind til hvad jeg ønskede, jeg svarede mere massage der var jo ikke gået så lang tid, men igen efter 5 min. blev der spurgt igen, jeg tog en gang HJ, prisen startede ved Kr. 900,- og jeg sagde jeg ville give Kr. 600,- og det blev accepteret, det var såmænd et ok HJ, men der var ingen tvivl om det drejede sig om sex og at få så mange penge ud af kunden som muligt.

 

Så ikke et sted jeg vil anbefale, jeg kommer der ihvertfald ikke igen.

 

Men jeg syntes altså at det ser meget sløvt ud i Randers området, troede lige at der var kommet et nyt og godt sted i Randers, men nej heller ikke der.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...