Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

er der nogen, som har hørt fra Beer fornylig, og ved noget om hvornår hun evt. vender tilbage til Vejle?

Skrevet

Jeg har sommetider kontakt ned hende. Hun har pt ingen planer om at vende tilbage til DK

Skrevet

Det lyder ikke godt. Jeg tror vi er mange som gerne ville møde hende. På den anden side er det forståeligt, hvis hun vil skabe en anden tilværelse i Thailand eller et andet sted, og jeg kan kun ønske hende alt det bedste ….

• 4 weeks later...
Skrevet

Mon ikke hun er her lige om straks, eller måske er her nu? 

https://annoncelight.dk/showad/273140

Skrevet

Kan nogen hjælpe med hendes nr i pb? Jeg har haft flere gode oplevelser med hende og håber på flere. Gemmer generelt ikke pigernes numre pga diskretion.

På forhånd tak

Skrevet

Tlf. nr. på annoncen = opkald/besøg. 

Ingen tlf. nr. på annoncen = ingen kontakt eller besøg.

Bare en logisk tanke herfra :)

Skrevet
Månestjerne skrev, for 5 minutter siden:

Tlf. nr. på annoncen = opkald/besøg. 

Ingen tlf. nr. på annoncen = ingen kontakt eller besøg.

Bare en logisk tanke herfra :)

Mon ikke hendes faste gæster har det nummer kodet ind. Det kan jo også være hun ikke er begyndt at arbejde, men bare laver lidt marketing. Det er hun ret ferm til :)

Skrevet

Jo sikkert. Mener bare, at så længe hun ikke opgiver sit nummer bør man respektere det - også selvom nummeret er gemt og kodet :D
Der er sikkert en grund til, at hun i øjeblikket ikke  vil kimes ned. :rolleyes:

Skrevet

Så er der telefonnummer på hendes annonce :-) 

Skrevet
MogensJ skrev, den 12.4.2023 at 19:19:

Kan nogen hjælpe med hendes nr i pb? Jeg har haft flere gode oplevelser med hende og håber på flere. Gemmer generelt ikke pigernes numre pga diskretion.

På forhånd tak

Du kan da bare kontakte hende på det nr i annoncen

Skrevet
exostar skrev, for 11 timer siden:

Du kan da bare kontakte hende på det nr i annoncen

Det var der ikke da jeg spurgte ;-)

• 2 months later...
Skrevet
Olddick skrev, den 20.3.2023 at 12:57:

Hej

er der nogen, som har hørt fra Beer fornylig, og ved noget om hvornår hun evt. vender tilbage til Vejle?

4 august

• 3 weeks later...
Skrevet
Ridderlig skrev, for 41 minutter siden:

Nogen der har hørt noget nyt? Annoncen er ikke opdateret. 

Jo, det er den da.

Skrevet
Ridderlig skrev, for 19 timer siden:

Ikke med tlf nr. Kun med mail der ikke svares på. 

Nu stod der jo tidligere i annoncen (som også skrevet længere oppe i tråden) at hun ville være tilbage i Vejle d. 4. august. Derfor er det vel meget logisk at hun ikke har sat telefonnummer på inden hun er tilbage. Og så passer det jo nok meget godt med at hun heller ikke svarer på mail mens hun rejser hertil ... 
Annoncen er så blevet opdateret med at hun ikke er frisk efter rejsen og derfor først starter i morgen. 

Skrevet

Er der nogen der ved om Beer er aktiv. 
Hun svarer ikke er hun stadig syg? 
Hun plejer ellers at være ok til at svare. 
Trænger til en luksus behandling. 

Skrevet

Beer plejer at opdatere hver dag , med hendes sjove overskrifter/ opmuntrende  , hun er savnet , har haft mange gode timer :x

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.