Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde den store fornøjelse at besøge SiaUngQ i Skanderborg, havde bestilt 15 min nydelse, blev modtaget af en fræk pige i frækt undertøj og et dejligt smil. Betalte for ydelserne og så gik hun ellers igang med det bedste blowjob jeg nogensinde har fået, måtte stoppe hende så jeg ikke sprøjtede, stillede mig bagved hende og begyndte at kneppe hende, hun er dejlig stram og så kan man høre hendes nydelse. Efter små 12-13 min måtte jeg vende hende om så jeg kunne sprøjte udover hendes frække bryster. 
helt klart en gentagelse være, men gerne i længere tid og så skal hende ms frække numse prøves 

https://annoncelight.dk/profile/SiaUngQ

Skrevet

Jeg vil ikke mistænkeliggøre nogen, men mit alarmsystem reagerer når en hel ny bruger, kommer med sådan en anmeldelse som første ting herinde. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vil ikke mistænkeliggøre nogen, men mit alarmsystem reagerer når en hel ny bruger, kommer med sådan en anmeldelse som første ting herinde. 

Men det gør du jo, altså mistænkeliggør anmeldelsen ^_^

Nu har jeg kun mødt @SiaUngQ og ikke været sammen med hende, men hun virkede som en der var frisk på lidt af hvert, selvom hun også var ret genert. Hun virkede ihvertfald ikke som en der ville turde at skrive sådan om sig selv. Så jeg tror jeg vil lægge ud med at byde @Paw43 velkommen som skribent.

Skrevet
AlfaN skrev, for 5 minutter siden:

Naturlig skepsis er sundt ;) Men jeg ville være ret udspekuleret hvis jeg oprettede en profil over ét år før jeg trådte ind i branchen for at lave en fake anmeldelse :P  

At det er det første han skriver, kan skyldes jeg tilbød ham 200kr i rabat, hvis han skrev en anmeldelse - det er andre der har besøgt mig også velkomne til at gøre, så får de samme tilbud - også selvom de skulle komme med kritik, så ved jeg hvor jeg skal forbedre mig:wub:

Jeg har dog INTET nævnt om, hvad han skulle skrive:)

Skrevet
  • Author
AlfaN skrev, for 17 minutter siden:

Hvorfor er min anmeldelse mistænkelig, er det fordi den nok ikke stemmer i overens med din mening

Skrevet
Paw43 skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor er min anmeldelse mistænkelig, er det fordi den nok ikke stemmer i overens med din mening

Slet ikke. Men fordi du ikke har anden aktivitet på siden. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 3 minutter siden:

Derfor ikke mange nye ikke vil skriver herinde , det har været op og vende flere gang at bare fordi vi er nye, så må vi ikke skrive eller bliver ned gjort , bare et lille surt opstød . 

Redigeret af Alsmand

Skrevet
  • Author
AlfaN skrev, for 5 minutter siden:

Så man må ikke lave en anmeldelse når man er ny herinde, ifølge din logik 

Skrevet
  • Author
Alsmand skrev, for 5 minutter siden:

Derfor ikke mange nye ikke vil skriver herinde , det har været op og vende flere gang at bare fordi vi er nye, så må vi ikke skrive eller bliver ned gjort , bare et lille surt opstød . 

Et godt surt opstød. 

Skrevet

...nogen der ved om hun knalder uden gummi ?

...og hvad med tungekys ?

..og hvad med græsk anal sex ?

Redigeret af Røvslikker

Skrevet
  • Author
Røvslikker skrev, for 2 minutter siden:

Hun tilbyder analsex med forbehold 

Skrevet
Røvslikker skrev, for 3 minutter siden:

Prøv at søge på Sia så står der uden gummi er no go 

Skrevet
Røvslikker skrev, for 33 minutter siden:

Kun med gummi - vi skal jo begge forblive raske:wub:

Kys er okay, men ikke tungekys <3 

Græsk med forbehold - kan ikke sige før vi har prøvet om det vil fungere:ph34r:

ps.

Håber ikke jeg overtræder nogen “ananas i egen juice” regel ved at svare :x

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.