Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Rockhard skrev, for 18 minutter siden:

De tilbyder ikke extra. De har på et tidspunkt haft skilte i klinikken der informeret om netop det. Ved ikke om det de er blevet så anerkendt som kun massør at dette ikke længere er nødvendigt. Men de tilbyder kun massage og til begge køn. 

salig thai kender jeg ikke men deres hjemmeside ser meget sober ud.

Der er/var et stort sted i rundkørslen ved kongeåvej som har ry får at tilbyde mere. Men har desværre kun hørt dårligt om dem. Om de er der mere ved jeg ikke. Kan ikke lige finde er link og hvad jeg ved har jeg kun hørt fra egne kunder. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet

Der tilbydes ikke noget ekstra nogen af de 2 steder

• 5 months later...
Skrevet

Kan se der er åbent på kongeåvej, 25, er der mulighed for og få lidt ekstra der.???

:)

Skrevet
latex skrev, for 11 timer siden:

Kan se der er åbent på kongeåvej, 25, er der mulighed for og få lidt ekstra der.???

:)

Ja det er muligt.

Skrevet

Så lykkedes det,  og komme forbi,  og få en gang massage,  med hj og bj. Lidt ældre thai med silikone babser.  Dejlig diskret indgang og parkering bag huset. 800 ,for en halv time, så var jeg ude igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.