Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/361999

Fik prøvet Medeea´s massage, og er egentlig fint tilfreds. Ok sød pige med lækker krop. Helt små bryster. Hun veksler godt mellem "massage" og intim berøring. Jeg blev godt liderlig, og det endte lykkeligt

Hun tager 200,- for at man må røre hende, og 200,- for superfransk som varer ca 45 sekunder. Det er lige i overkanten, men så længe vi tilkøber det, er det jo hende der er den klogeste.

Fint og diskret sted, og rent og ryddelidt.

Gentagelse....hmm, 50:50. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

hun ser godt ud helt sikkert. Lækkert med sådan en stram og smuk kvinde. 
 

Men som du selv antyder har jeg det på samme måde - altså det der med ekstra for det ene og ekstra for det andet. 
Man ved jo ikke hvor man kan placere sine hænder / fingre / tunge uden at tænke på om det er tilladt eller ej. Groft sagt vel og mærke.

Kan selv bedst lide at inden møde er alt på plads og hvis det er mod hvad jeg ønsker stopper samtalen der. 
ingen tvivl herfra er at der burde være en skabelon for pigerne som gør at de udfylder præcist hvad det hører til - og ja det gør mange heldigvis. Det ville spare mange sms og give pigerne mere tid til det de gør.

 

// AL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer,

En lang kursusdag skulle vaskes af og lidt selvforkælelse skulle til, med en for mig der kommer fra Sjælland gammel kending.

Af uforståelige årsager huserer denne uslebne diamant nu i Jylland og jeg kan kun begræde at det er sådan :blink:

Men nok om det fik en time i selskab med en skøn skøn kvinde med en krop som en gudinde hvis man som jeg, er til

petite piger med en super fast krop.

Hendes BTB er uovertruffen med leg med ens ædlere dele som en opstart mens man stadig ligger på maven.

Det kan ikke forklares men det spil der her udføres gøres med en erotisk opbygning så ens krop nærmest dirrer af 

liderlighed. Det er ikke sex, men noget der i min optik er så meget større....

Når man så langt om længe vender sig om og kan betragte hendes skønne krop mens hun lader hendes krop sejle op og 

ned af ens egen, mens hendes brystvorte leger med ens øre,  arhhh men for pokker jeg er fuldstændig vild med det.

Afslutningen er uundgåelig med hjælp fra SF og hånd.

Jeg kunne ønske denne behandling var tilgængelig dagligt :wub::wub:

Mine største anbefalinger 

https://annoncelight.dk/showad/361999

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Har besøgt Medeea en del gange. Det positive er alt det @MadeforQ beskriver. Jeg ved dog ikke om jeg kommer igen. Måske mest af alt, fordi det er meget begrænset, hvor meget du må røre hende. Hun yder sit bedste, men det er 100% hende, der styrer slagets gang. Det kommer aldrig en gensidig erotisk magi - hendes ydelser er fuldt ud for at give dig tilfredsstillelse. Kan du leve med det - så besøg hende.

Hun havde ellers et par dage, hvor hun også tilbød 69 og dansk på sin annonce. Desværre forsvandt den ydelse efter et par dage. Det ville jeg nu gerne have oplevet, for hun er absolut en skønhed. Ja, og hvem der bare kunne få lov at kysse de læber :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 14 minutter siden:

Har besøgt Medeea en del gange. Det positive er alt det @MadeforQ beskriver. Jeg ved dog ikke om jeg kommer igen. Måske mest af alt, fordi det er meget begrænset, hvor meget du må røre hende. Hun yder sit bedste, men det er 100% hende, der styrer slagets gang. Det kommer aldrig en gensidig erotisk magi - hendes ydelser er fuldt ud for at give dig tilfredsstillelse. Kan du leve med det - så besøg hende.

Hun havde ellers et par dage, hvor hun også tilbød 69 og dansk på sin annonce. Desværre forsvandt den ydelse efter et par dage. Det ville jeg nu gerne have oplevet, for hun er absolut en skønhed. Ja, og hvem der bare kunne få lov at kysse de læber :x

Er der mange regler på det man ikke må?  At høre om mange regler mens jeg er sammen med en pige er total turn off for mig. Jeg har været fristet da det ser ud som om hun har en lækker krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Le courvoisier skrev, for 29 minutter siden:

Er der mange regler på det man ikke må?  At høre om mange regler mens jeg er sammen med en pige er total turn off for mig. Jeg har været fristet da det ser ud som om hun har en lækker krop.

Nej, hun nævner ingen regler for dig. Men du skal nok regne med at du får at vide at det ikke er ok, hvis du prøver at røre hendes intime steder eller forsøger at kysse hendes bryster. Sidstnævnte kommer nok lidt an på hendes humør. Har prøvet hvor der er ok, og hvor det ikke har været ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
variomaster skrev, den 20.3.2023 at 08:35:

Hun tager 200,- for at man må røre hende, og 200,- for superfransk som varer ca 45 sekunder. 

Er de 200 for berøring så intimberøring eller er det bare for at røre hendes krop?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...