Hop til indhold
jikbh

Mistress Anastaya, wauuuuuu

Recommended Posts

Jeg havde skrevet med Anastasya  Mistress Anastasya - Annoncelight om en længere seance som jeg desværre var nødt til at ændre på grund af noget arbejde. Jeg havde dog vildt lyst, så et hurtigt visit kunne det blive til.

Jeg er ret glad for urinsex og havde bedt om at komme forbi, lægge mig ned og lade hende urinere i min mund for derefter at gå igen. altså ind og ud hurtigt. Jeg blev dog overrasket. Blev lukket ind af Anastasya der bare er så vildt lækker og fræk. klædt i en lak top og lårlange støvler. Blev bedt om at tage alt tøjet af. Jeg havde egentlig forventet at jeg bare skulle tage tshirten af og lægge mig på gulvet og så ville det være ovre.

Men nej, alt tøjet blev taget beordret af. jeg blev lagt på sengen hvor hun omhyggeligt bandt mine hænder ud til siden. hun trådte derfor ind over mig og først spyttede mig godt og grundigt i munden. I forbindelse med snakken om den oprindelige aftale havde jeg fortalt at jeg var til det meget kinky og det kunne hun huske. Hun satte sig på mit ansigt så jeg kunne slikke hendes røv ren som hun ikke havde gjort ren efter toiletbesøg. Jeg slikkede hende selvfølgelig så godt jeg kunne. Herefter pissede hun ud over mig og igen fik jeg spyt så hatten passede.

Det fortsatte lidt indtil seancen var ovre. Jeg var mega tilfreds og fik en hel del mere end jeg havde regnet med. Igen, jeg synes hun er mega lækker og sindsygt kinky og fræk og jeg skal meget meget snart tilbage til den virkelige frække leg med hende.

Tak Mistress Anastasya.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...