Hop til indhold
Freeak

Efterlysning i København

Recommended Posts

Hej alle,

jeg efterlyser pt en kvinde jeg  tidligere har besøgt på Nørrebro. Hun havde fået mange gode anmeldelser her inde, og oplevelsen  sidst var også fantastisk. Kan ikke finde annoncen længere, så prøver heldet her.

hun var en mørk Latina kvinde mellem 29-32 år og havde sted nede i en form for kælder, hvor man skulle gå ned af en kæder med overvågningstv. Hvis nogen kender, må i meget gerne dele.  Det var tæt på Nørreport station

Del dette indlæg

Link til indlæg
Freeak skrev, for 5 timer siden:

mørk Latina kvinde mellem 29-32 år

Freeak skrev, for 5 timer siden:

jeg  tidligere har besøgt på Nørrebro

Hvor gammel hun er nu afhænger i høj grad af, hvor lang tid siden det er du besøgte hende. En sigende overskriftt havde måske været "Latina - lidt om hvordan hun så ud og hendes nuværende alder, "tidligre nørrebro". "Efterlysning i København" som overskrift i forummet for "efterlysning i københavn og Sjælland" er lidt underforstået. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 8 minutter siden:

Hvor gammel hun er nu afhænger i høj grad af, hvor lang tid siden det er du besøgte hende. En sigende overskriftt havde måske været "Latina - lidt om hvordan hun så ud og hendes nuværende alder, "tidligre nørrebro". "Efterlysning i København" som overskrift i forummet for "efterlysning i københavn og Sjælland" er lidt underforstået. 

@Harran Hold da op for en service du leverer, nogen burde betale dig! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Tja hvis hun ikke er at finde på Nørrebro (evt søg på post nr) må du vel gå den trange vej og støve de kendte steder igennem. Hun kan velsagtens have taget en tur over bæltet for at fornøje sig der eller hun holder fri er taget hjem og har derfor lukket / sat annonce på pause. Det koster jo. 

// AL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Freeak skrev, for 20 timer siden:

jeg efterlyser pt en kvinde jeg  tidligere har besøgt på Nørrebro. Hun havde fået mange gode anmeldelser her inde, 

Endnu en god grund til at anmelde. Så ville du kunne finde hendes navn i dine egne indlæg og så ville du have lettere ved at få svar på en efterlysning. Det der ud som om du kun har skrevet efterlysninger siden du oprettede dig? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...