Hop til indhold
jan j

efterlysning model til at tegne

Recommended Posts

hej jeg søger en kvindemodel til at tegne male af gerne fra 25 op til 75 år med former send gerne pb 

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://croquis-kunst.dk/ 

Der er jeg ikke selv, men er croquis model i ny og næ hos nogle faste kunstnere og hobby-kunstnere.
Men hjemmesiden fungerer faktisk fint fortæller de mig. Altså medmindre du vil ha' sex med i aftalen. Så duer det jo ikke med proffe croquis modeller. Så kommer du vist i brummen :D 
Jeg mangler en del info for at vide om det kunne være noget for mig, og jeg skriver derfor her i offentlighed fordi jeg tænker at andre kvinder der læser dit opslag måske har samme spørgsmål. 
Overskriften er også lidt la-la... den kunne ha' hele dit opslag i overskriften. 
Søger kvindemodel til at tegne male 25 til 75 år med former... og så lagt den under Efterlysninger i den landsdel du søger.
Det ville måske gi' flere beskeder i din indbakke, gætter jeg på :)
Du skriver heller ikke om det skal være hos dig eller et andet sted. 
Du kunne også skrive i hvilken landsdel det er og så kan tråden flyttes til Efterlysninger i den landsdel du søger. 

Rigtig god jagt! <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

https://croquis-kunst.dk/ 

Der er jeg ikke selv, men er croquis model i ny og næ hos nogle faste kunstnere og hobby-kunstnere.
Men det fungerer faktisk fint fortæller de mig. Altså medmindre du vil ha' sex med i aftalen. Så duer det jo ikke.
Jeg mangler en del info for at vide om det kunne være noget for mig, og jeg skriver derfor her i offentlighed fordi jeg tænker at andre kvinder der læser dit opslag måske har samme spørgsmål. 
Overskriften er også lidt la-la... den kunne ha' hele dit opslag i overskriften. 
Søger kvindemodel til at tegne male af 25 til 75 år med former... og så lagt den under Efterlysninger.
Det ville måske gi' flere beskeder i din indbakke, gætter jeg på :)
Du skriver heller ikke om det skal være hos dig eller et andet sted. 
Du kunne også skrive i hvilken landsdel det er og så kan tråden flyttes til Efterlysninger i den landsdel du søger. 

Rigtig god jagt! <3

tak for info men jeg er ikke så god til at informere men besvare gerne spørsmål det kan være både os mig eller dem jeg er fra sjælland og er ikke ude på at få sex men hobby kunster knus jan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...