Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har et spørgsmål vedrørende TS Agatha som jeg håber nogen herinde har lyst til at svare på.

Jeg overvejer at besøge hende og har læst alle de gode anmeldelser om hende, men jeg er nysgerrig på om hun kan være top i hele aktionen og hvordan jeres oplevelser med hende har været med selve aktionen? (Kan godt se at hun er real og har en stor pik), men kan hun holde til at kun være top, hvis man bestiller en time eller to med hende? 

Grunden til jeg spørger om det, er at jeg er kræsen med sådan noget og vil gerne være med en TS som kan holde i lang tid og smadre ens hul så man kan mærke det. Tidligere erfaringer med TS Sharon + Jessica var skuffende som duo, og Barbara Eterna var heller ikke noget at råbe hurra for. 

Link https://annoncelight.dk/profile/Agatha+Russell

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at alt muligt kan spille ind, kemi/lyst og dagsform er måske betydelige faktorer...

 

Jeg lokkede hende til kbh for nogle år siden, skrev en del med hende og vi så frem til at møde hinanden, vi havde god kemi og hun tændte på mig - men på det grundlag gik det virkelig godt, jeg tror jeg havde en time med hende, først knaldede hun mig og hun virkede meget ivrig, jeg tror hun er ret glad for at være aktiv, men jeg foretrækker at være aktiv og det tror jeg ikke Agatha er vandt til, hun sagde i hvert fald efterfølgende ar hun ville kunne mærke det mange dage frem at hun var blevet kneppet hårdt og længe. Jeg havde et rigtig fint møde med Agatha.

 

Jeg tror sjældent hun Agatha passiv og jeg tror på at hun nyder at være aktiv.

 

Når det så er sagt har jeg også mødt Jessica som du nævner flere gange, og hun vil også rigtig gerne være aktiv med mig hele sessionen, så det er måske ikke den samme oplevelse du og jeg får.

 

@Mr. Thomson

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror godt hun kan opfylde dine behov. Jeg Havde bestilt en time og hun kneppede løs i ca. 50 min. Hun virkede til at have en fest og vi stoppede primært for at der skulle være tid til en 69’er. Så jeg kunne komme. Hun kom ikke og jeg bad heller ikke om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, for 41 minutter siden:

Er anmeldelsen mon på vej?

Mener du den anmeldelse han skrev senere samme dag - i marts?

Redigeret af Only_by_Night

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var skam den, jeg mente. Det er jo set før, at man lover en anmeldelse, som så aldrig kommer.

Jeg har fundet omtalte anmeldelse nu og havde faktisk allerede læst den og fuldt med i kommentarerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...