Hop til indhold
Saxo

Frække mille

Recommended Posts

Frække mille skrev, for 2 timer siden:

Hvis det er mig du søger så anoncere jeg   På anoncelight de dage jeg er på job knus Mille 

Er det dig som turnerer rundt med din campingvogn ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække mille skrev, for 57 minutter siden:

Hej ja det er jeg i morgen ved Holstebro/Aulum 

Holstebro /Aulum mandag den 20/3 hygger jeg med dig i den lune campingvogn blowjob med slug 400kr - Annoncelight

Det ser ud som om, at det er hende, som kalder sig Frække mille på Eroguide, selv om hun kalder sig Millefrækkert i annoncen.

Men der er også denne Frække Mille i Jylland. Gad vide, om det også er den samme, som hende i campingvognen.

Frække Mille i Vejle - Annoncelight

Og så er der hende her på Sjælland, som også kalder sig Frække mille, og det er næppe den samme, som de 2 i Jylland

Frække mille - Annoncelight

 

Lidt forvirrende ikke? :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saxo skrev, for 36 minutter siden:

Holstebro /Aulum mandag den 20/3 hygger jeg med dig i den lune campingvogn blowjob med slug 400kr - Annoncelight

Det ser ud som om, at det er hende, som kalder sig Frække mille på Eroguide, selv om hun kalder sig Millefrækkert i annoncen.

Men der er også denne Frække Mille i Jylland. Gad vide, om det også er den samme, som hende i campingvognen.

Frække Mille i Vejle - Annoncelight

Og så er der hende her på Sjælland, som også kalder sig Frække mille, og det er næppe den samme, som de 2 i Jylland

Frække mille - Annoncelight

 

Lidt forvirrende ikke? :rolleyes:

 

Hej jo det kan jeg da godt følge dig i men jeg hedder Millefrækkerten når jeg arb og det har jeg gjort i mange år da jeg lavede profil herinde bar navnet optaget derfor navnen på min profil her og jo jeg er hende med campingvognen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække mille skrev, den 19.3.2023 at 23:40:

Hej jo det kan jeg da godt følge dig i men jeg hedder Millefrækkerten når jeg arb og det har jeg gjort i mange år da jeg lavede profil herinde bar navnet optaget derfor navnen på min profil her og jo jeg er hende med campingvognen 

Synes ikke lige jeg kan finde din annonce 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...