Hop til indhold
Signor Cuoco

Livet går videre

Recommended Posts

På forhånd. Undskyld dette lidt egocentrerede skriv. Det er meget personligt og for en gangs skyld svært at skrive. Men jeg tror, at det har noget at sige alle, mænd som GPs.

Det handler om, hvorfor vi mænd, og pigerne med, er her på siden og i denne verden. Hver enkelt har sit liv, sin skæbne, sin forklaring. Her er min.

Som ung var jeg kæreste med en velskabt, graciøs, sød, temperamentsfuld, sorthåret pige fra et land med kyst ud til Middelhavet. Deraf min interesse for de piger og den kultur. Vi var lykkelige, men da hun opdagede, at jeg ikke var så rig som forventet, var det slut. Glemmer aldrig flyturen hjem.

Senere kæreste med bl.a en smuk og begavet dansk kvinde, men hun blev meget syg og døde. Jeg var der hele vejen, tør jeg godt sige.

Nu. Jeg er i begyndelsen af 60-erne. Gift med en skøn og kultiveret dansk kvinde, som er perfekt, bortset fra at hun har mistet interessen for sex og efterhånden også evnen.

Og jeg? Stadig en nyder, en romantiker, en erot, lidt hærdet vel nok, men begejstret ikke desto mindre. Kan stadig. Vil stadig. Nyder livet. Derfor ser jeg de søde piger og betaler for deres smittende sensualitet,  hjertevarme og spændende erotik.

For livet går videre.

Så længe vi er her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 35 minutter siden:

bortset fra at hun har mistet interessen for sex og efterhånden også evnen.

Blomster skal vandes for at trives

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Blomster skal vandes for at trives

Eller en blomst om ugen, giver fugt i fugen ;-)

Tror nu mere at man skal vise respekt og acceptere hinanden i hverdagen, fremfor at gå og gnaves - og så skal begge sørge for at holde sig attraktive og i god form og ikke kaste sig over for meget arbejde eller rende til alle mulige mærkelige sociale arrangementer eller frivilligt arbejde for at gøre sig nyttig - så der ikke bliver tid til at dyrke hjemmefronten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korrekt @Signor Cuoco det synes desværre vanskeligt at vinde i lotteriet om et vedvarende kærligheds- og sexliv så jeg er her af samme grund og ligeledes gift med en skøn kvinde hvor sexdelen dog er passé.

Jeg er selv +55 og nyder også mine frække besøg hvor jeg typisk laver en aftale et par dage eller mere i forvejen så jeg kan gå og fornøje mig med hvad der skal ske på selve dagen.

OG selv om min kone givetvis er uenig ser jeg mine små eskapader som limen der får det hele til at hænge sammen :)

Redigeret af Bukken
Sprogblomst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Bukken. Vi er i stort set samme situation - og konkluderer ens.

Jeg booker også mine besøg flere dage i forvejen og nyder "suset" op til og under begivenhederne. For mig et helt nødvendigt krydderi i livet. Har nærkontakt med 3-4 faste piger igennem flere år. En stor glæde. Vi kender hinanden ud og ind (undskyld udtrykket) og nyder at mødes på disse højdepunkter, samt en middag i ny og næ, uden at dele hverdagens rutiner. Det interessante er, at pigerne også har en stort set fast kundekreds af mænd, som de er trygge ved og har noget til fælles med udover sex.

Efterhånden opsøger jeg kun få nye piger, og når det sker, er de som regel danske og omkring 30-40 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 19 timer siden:

@Signor Cuoco og det er præcis klienter som dig, som vi så gerne vil gøre glade og tilfredstille.

Tak for at dele din ærlige historie!

Tak Annika.Sofia.A din dejlige respons på mit skriv.

Jeg bliver stadig mere klar over, at få fuldendte og personlige kvalitetsoplevelser er bedre end flere billige knald. Noget af det skønne ved at drage sine erfaringer, også i erotikkens verden, er jo, at man bliver klogere, hvis man vil. Er ved at omlægge min besøgsrytme efter dette mål, så vi ses.....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 timer siden:

Eller en blomst om ugen, giver fugt i fugen ;-)

Tror nu mere at man skal vise respekt og acceptere hinanden i hverdagen, fremfor at gå og gnaves - og så skal begge sørge for at holde sig attraktive og i god form og ikke kaste sig over for meget arbejde eller rende til alle mulige mærkelige sociale arrangementer eller frivilligt arbejde for at gøre sig nyttig - så der ikke bliver tid til at dyrke hjemmefronten.

Det er jo bare ikke altid nok hvis kvinden ganske enkelt bare ikke har lyst eller har mistet evnen til at glædes ved sex. 
Der kan være 108 årsager til at det ikke fungerer, men at resten eller næsten resten af samlivet fungerer. 
Det er bestemt ikke mit indtryk at "manden bare må tage sig sammen og gøre sig mere umage" for langt de fleste af dem jeg har til pillowtalks jævnligt som er gift... altså selvom det temmelig sikkert også er sådan i NOGLE tilfælde. 
De mænd jeg tiltrækker har langt hen ad vejen det fællestræk at en (større eller mindre) del af dem egentlig ville ønske at det var deres kone de havde pillowtalk med og ikke mig. 
At det var deres kone der med stjerner i øjnene sagde "læg dig tilbage Honey. Træk vejret helt ned i lårene. Pust ud. Luk øjnene og nyd at blive forkælet lidt." 
Jeg VED at nogle af dem har en slags vacuum efter kone-sex og kone-intimitet og at når de lukker øjnene, så tænker de på hende imens. De mænd der stadig er forelskede i deres koner, men hvor det der er tænkt som en kærlighedserklæring fra mandens side ender med at blive vendt til noget negativt. 
Især i de tilfælde hvor manden måske "er gået over stregen og har trukket den for langt" med komplimenter, blomster, ferier, alenetid, overraskelser, romantiske tiltag osv. osv. hvor konen er endt med at tolke et hvert forsøg på tilnærmelse, kompliment eller venligt strøg over lænden som eller "Jeg elsker dig og synes du er fantastisk" som en slags råb om hjælp fra manden der betyder "SKAL VI SNART KNEPPE IGEN ELLER HVAD? HVA'? HVA'? HVA'?" 

Når jeg taler med "konerne" i disse typer relationer, i min egenskab som praktisk seksual terapeut, så fortæller de jo når de er allermest hudløst ærlige, og ofte med tårer i øjnene "Mit højeste ønske er at gøre ham glad, men jeg KAN bare ikke give ham hvad han har brug for længere. Jeg vil bare så gerne være fri for presset og ha' resten af min mand tilbage". Samtidigt kan de ikke få sig selv til at sige at han skal finde en løsning der ikke involverer hende. Hun føler sig vraget af både sig selv og af manden i forvejen. Så det bliver en slags ond cirkel. 
Der ligger også - for NOGLE kvinder!!!!!! - en frihed i at "slippe for tjansen". Især hvis man kan beholde skyklapperne på. 
Mit tip til mændene i disse forhold er faktisk "Gi' din kone gavekort til oplevelser hun kan have hvor det er oplagt at du ikke er med. Shopping gavekort til et storcenter. Venindepar-massage på et lækkert spa sted. En weekend i sommerhus med børnebørnene uden dig" osv. osv. - han kender jo sin kone bedst, og bør vide hvad hun ønsker sig uden han er med. 
Fjern presset... giv en gave eller 108 der HELT tydeligt siger "jeg har ingen bagtanker og ønsker blot at gøre dig glad - med eller uden min tilstedeværelse". 
DET er for disse kvinder virkelig guld værd. 
Så oplever jeg ofte at disse ægtefolk MED TIDEN finder tilbage til hinanden omend sjældent sex-delen også. Men resten af det et ægteskab indeholder af intimitet som ikke er direkte seksuelt men blot "intimitet" såsom klem, kys og søde små kærestebreve i madpakken, opkald fra arbejdsdagen eller en sød sms til frokost - fra kvindens side. 
Når presset om sex forsvinder - så vender "hun" ofte tilbage som fra "et tidligere liv" og det giver en lettelse for begge parter. 
Hvis manden samtidigt får tilfredsstillet EN DEL AF sit behov for især sex og intimitet "ude i byen" er det fandme smart hvis det ikke er med sekretæren eller en han har støvet op på en dating app, men en professionel elskerinde der kan være den her "FILL IN THE BLANKS" facilitator der gør at ægteskabet med den oprindelige Førstevælgerinde kan bevares i en form der minder om det man havde da man var ny-forelsket. 
Jeg kalder det gen-forelskelse. Og det kan SAGTENS fungere uden sex - hvis den partner der "må undvære modvilligt" er i stand til at gå på "Metadon" som det også kan være at besøge sexarbejdere. Især dem med faste betalte elskerinder.

Det er altså ikke sort/hvidt. Enhver relation er unik. Summen af delene kan ændre sig ad åre. Det kan for nogle kvinder være den STØRSTE gave at få lov til at slippe for sex. I særdeleshed hvis de kan få lov til at beholde "resten af manden" og ægteskabet intakt. 

Pyha... det blev skidt fra spædekalven her. 
Tænker nu ikke jeg har skrevet for meget - for en gangs skyld :D 

I aller bedste mening som altid og med kærligst mulige hilsen, 
Eva <3<3<3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Eva,

Tak for dette skriv, som bestemt ikke er skidt fra en spædekalv, men et meget nuanceret og præcist billede af virkeligheden.

Tydeligvis risler din litterære kilde fra lag af stor erfaring. Det er en glæde for de af os, der søger forklaringer på livets mysterier, i dette tilfælde ægteskabets og erotikkens mysterier, at du har denne skønne skrivekløe. Dine indlæg er med til at give os en forståelse og accept af de ændringer, der løbende finder sted med os - og omkring os. Jeg oplever afklaring og ro ved at læse dig. Det er en stor kompliment, for jeg er netop en meget rolig, afklaret person, der hviler i sig selv. 

Prøver at få det bedste ud af livet og af ægteskabet. Sex, sjov og samtaler indenfor denne ramme med "mine" faste søde piger 2-3 gange om måneden. Alt det andet derhjemme.

Kærlig hilsen

Signor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 4 timer siden:

Er ved at omlægge min besøgsrytme efter dette mål, så vi ses.....:)

Det er jeg glad for! Jeg glæder mig til at høre fra dig! ;)

Jeg er ikke længere så ofte i Danmark, da jeg typisk arbejder i de større byer rundt omkring i verden. Men du er velkommen til at følge mig på de sociale medier hvor jeg altid opdaterer min lokation. For nu er jeg tilbage i København fra den 12 April, men bliver ikke alt for længe <3 Send mig gerne en privat besked hvis du ikke kan finde mig de oplyste steder..

Min hjemmeside fremgår også her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

Det er jo bare ikke altid nok hvis kvinden ganske enkelt bare ikke har lyst eller har mistet evnen til at glædes ved sex.
….

Samtidigt kan [kvinden] ikke få sig selv til at sige at han skal finde en løsning der ikke involverer hende. Hun føler sig vraget af både sig selv og af manden i forvejen. Så det bliver en slags ond cirkel.

….

Så oplever jeg ofte at disse ægtefolk MED TIDEN finder tilbage til hinanden omend sjældent sex-delen også. Men resten af det et ægteskab indeholder af intimitet som ikke er direkte seksuelt …

Tak for perspektiveringen, @Eva Nadine. Jeg er meget enig i dine betragtninger. Desværre også lidt trist over den sidste del, nemlig at selvom ægtefællerne måtte spore sig ind på hinanden igen, så betyder det IKKE, at sexlivet kommer tilbage på sporet igen, men snarere at man lærer at leve med det. Enten hvor konen har accepteret, at manden helt eller delvist dækker et behov ude i byen, eller hvor det stadig foregår i det skjulte. Tankevækkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Tak for perspektiveringen, @Eva Nadine. Jeg er meget enig i dine betragtninger. Desværre også lidt trist over den sidste del, nemlig at selvom ægtefællerne måtte spore sig ind på hinanden igen, så betyder det IKKE, at sexlivet kommer tilbage på sporet igen, men snarere at man lærer at leve med det. Enten hvor konen har accepteret, at manden helt eller delvist dækker et behov ude i byen, eller hvor det stadig foregår i det skjulte. Tankevækkende.

Altså det hænder da... men et ægteskab eller længerevarende forhold har jo netop både den fordel og den ulempe at når der sker forandringer og udvikling i en eller anden retning hvor "summen af delene" ændrer sig, og man jo sjældent som individer udvikler sig synkront, så ændres grundelementerne betragteligt.
Som Tantrika ville jeg sige "Alting er vævet sammen. Der findes kun NU"... så når der trækkes en tråd ud af "tæppet" og sættes en anden ind og det sker både på den lange og den korte led, så ændres hele tæppets både mønster og slid-styrke dér hvor der trækkes tråde ud. Det forstærkes hvor der væves nye tråde ind. Det er jo et fælles kludetæppe der nødvendigvis kommer til at både føles og se anderledes ud end det gjorde da de første tråde blev vævet ind i starten. 

Som "praktisk seksualterapeut" og samarbejdspartner med kliniske sexologer, ville jeg sige "Kroppen og sindet forandres til stadighed helt ned på celle niveau og hormonelle forandringer spiller en større rolle med alderen. At leve i harmoni med sit sind og sin krop er ikke en statisk tilstand. Alting er vævet sammen" 

Så ja - man kan måske sætte næsen op efter et NYT sexliv. Med eller uden eller med og uden sin faste partner. Men at tro på at det bliver som det var engang er vist en illusion, medmindre det er et helt konkret "mekanisk" eller psykologisk problem der kan afhjælpes med operation eller medicinering. 
Det menneske man mødte en gang findes ikke længere. Det menneske du var engang findes heller ikke længere... vi er under konstant forandring og "produktudvikles" helt uden vi opdager det sommetider. 
Det betyder jo ikke at det ikke kan blive lige så godt eller måske endda bedre. Men man er nok nødt til at viske tavlen ren og se muligheder for ikke at fastlåse sig i en fortid der er længe overstået. 
Så sexlivet kan godt komme på sporet. Det er dog sjældent "tilbage på sporet" som i samme spor det kørte på en gang. Men der er ikke kun eet spor at vælge imellem. Sommetider er det nødvendigt med sporskifte eller at toget deles op og der køres på flere spor på samme tid. 
Det er jo ikke unikt for sexlivet, men livet generelt. 

Jeg mener at man er nødt til at tage udgangspunkt i virkeligheden sådan som den ER og ikke sådan som den var engang eller man godt kunne tænke sig den skulle være. 
SÅ kan man kravle, gå eller løbe i en anden retning hvor græsset er grønnere. Enten sammen eller hver for sig eller lidt af begge dele. 
Så jeg synes bestemt der er håb forude! Men alting starter med selverkendelse og forventningsafstemning. Det er jo et løbende projekt at holde et ægteskab i live. 
Håbet er lysegrønt.
Jeg ser altså LAAAANGT flere positive "resultater" end jeg ser brud og skilsmisser. Det gælder både som Semi-professionel Hobby-elskerinde, som Tantrika og som Seksual Terapeut. 

<3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 9 timer siden:

Det er jeg glad for! Jeg glæder mig til at høre fra dig! ;)

Jeg er ikke længere så ofte i Danmark, da jeg typisk arbejder i de større byer rundt omkring i verden. Men du er velkommen til at følge mig på de sociale medier hvor jeg altid opdaterer min lokation. For nu er jeg tilbage i København fra den 12 April, men bliver ikke alt for længe <3 Send mig gerne en privat besked hvis du ikke kan finde mig de oplyste steder..

Min hjemmeside fremgår også her

Tak og i lige måde. Jeg er ikke på sociale medier, men tjekker din hjemmeside og skriver en privat besked til dig, når jeg har et datoforslag til booking.<3 Har noteret mig at du er her i landet fra 12. April.

;) Til din info så er det mig, der også skriver på Nympho. Senest for en times tid siden, hvor jeg svarede ham, der var lidt sur over manglende respons. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget der undrer mig omkring det emne er, hvorfor pokker sker det .. ?
Hvorfor går kvindens seksualitet død i så mange forhold, der i øvrigt fungerer rigtig godt?
Det virker - med et lidt 'tungt' ord - kontraproduktivt.
Der er mange fordele - også for børn og familie i øvrigt - i et stabilt parforhold.
Og mange (fagfolk) mener at seksualiteten er en vigtig del af den lim, der holder par sammen.
Et sammenhold, der især er vigtigt når børnene når en alder hvor de skal 'gelejdes ud i livet' .. især skoleårene ... 
Og det er netop i den periode - typisk en halv snes år inde i parforholdet - at det går galt (med kvindens seksualitet)
Har du nogle tanker om det @Eva Nadine .. hvorfor sker det?

Jeg vil lige nævne, at jeg selv ikke ser mig selv som særlig egnet til fast parforhold.
Sådan tror jeg, mange af os - både mænd og kvinder - har det - og kan der være god mening i.
Diversitet, også på dét punkt...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 41 minutter siden:

Noget der undrer mig omkring det emne er, hvorfor pokker sker det .. ?
Hvorfor går kvindens seksualitet død i så mange forhold, der i øvrigt fungerer rigtig godt?

Jeg kan anbefale at du tager en uddannelse om emnet. Det tager et sted mellem 3 og 9 år og koster cirka det samme som spidsen af en Jetjager... og selv DA kommer du ikke til at kende svaret. Måske kan du give kvalificerede gæt på årsager og svar der gælder for "de mange" når du efterfølgende får et indblik i enkelt-sager fra ægte mennesker "i marken" ;) 
Mennesker er det mest komplekse væsen vi kender til. INGEN har det fulde indblik og ingen kender svarene. 
Det er for det enkelte menneske heller ikke relevant at vide hvad/hvorfor men virkelig brugbart at vide "hvorfor" og "hvordan kommer vi videre" på et personligt plan. Men det er altså ikke her på EG jeg tænker der findes svar på dette. Alle som een er vi jo blot ugler der tuder i mørket. De fleste af os SYNES noget og er farvede af personlige fortællinger og erfaringer. 
Dem der VED noget er der ikke så mange af lige her... men der findes fora for fagfolk hvor du kan stille dine spørgsmål når din uddannelse er igang. Jeg tænker dog det kræver et vist commitment der rækker meget langt ud over en blanding af undren og interesse og nysgerrighed og glæden ved at debattere :P

Er det tid til efteruddannelse, min gode mand Hr. @sneræven så siger du bare til. Du kan få en rabatkupon på Jetjageren i USA hvor jeg startede min uddannelse for 15 år siden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan anbefale at du tager en uddannelse om emnet. Det tager et sted mellem 3 og 9 år og koster cirka det samme som spidsen af en Jetjager... og selv DA kommer du ikke til at kende svaret. Måske kan du give kvalificerede gæt på årsager og svar der gælder for "de mange" når du efterfølgende får et indblik i enkelt-sager fra ægte mennesker "i marken" ;) 

Haha, ja, det er jeg helt med på ... :)
Det er dog næppe aktuelt for mig, med den alder jeg har ville jeg heller ikke nå at blive færdig - af naturlige årsager ... 
Jeg er fuldstændig med på at mennesker er komplekse og at grundene er individuelle ... 
Men derfor ku' det jo godt være at du havde nogle bud på nogle fælles årsager i en del af tilfældene - især fordi det er så udbredt, og tit sker på bestemte tidspunkter .. måske .. ('syvårskrisen' .. ?) ... 

Jeg er enig i at man må tage udgangspunkt i situationen, og så tage den derfra ... 
Spørgsmålet undrer mig bare, men for mig har det faktisk været en fordel ... 
Det giver mig en oplevelse af, at det på mange måder faktisk har været en fordel at jeg ikke har kunnet finde en kæreste efter min skilsmisse ... 

For mig, er een af fordelene ved at besøge pigerne, at man får et mindre anspændt forhold 'inde i hovedet' så at sige, når jeg omgås kvinder 'ude i virkeligheden' - en parallel til fordelen for mænd i 'sex-løse' forhold ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 52 minutter siden:


Og det er netop i den periode - typisk en halv snes år inde i parforholdet - at det går galt (med kvindens seksualitet)

 

Well .... jeg tror det er en myte at det kun er kvindens seksualitet det går galt med. Rigtigt mange mænd gider heller ikke mere en halv snes år inde i parforholdet. Dvs gider ikke med hende, men gerne med andre hvis det er muligt. Jeg har rigtigt mange venner som ikke har sex mere i deres forhold. Og det er skam ikke altid kvinden som ikke vil. Når manden kommer op i årene kan han ikke altid levere på kommando mere. Hun er ikke lige så smuk længre som når hun var ung, hun er måske blevet fed eller har fået andre skavanker. I takt med at mandens testosteronniveau bare synker og synker. Ikke en god kombo. Han har behov for alt mere stimulans for at kunne levere, og hun har alt mindre at tilbyde.

Selv blev jeg skilt, når jeg ikke gad mere. Gad er egentlig forkert; ville gerne for hendes og ægteskabets skyld - men kunne ikke. Det blev til sidst helt umuligt af forskellige grunde.

Jeg tror dog at flere kvinder end mænd kan fortrænge behovet af sex - måske tilmed til den grad at de glemmer at det findes - og derfor standser i forholdet.   Mænd prøver at holde liv i det lille testosteron han har kvar med hjælp af porno - og måske købesex.

Men det kan jo være jeg tager fejl. Det er sket før - en gang i 1993 hvis jeg husker rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Well .... jeg tror det er en myte at det kun er kvindens seksualitet det går galt med. Rigtigt mange mænd gider heller ikke mere en halv snes år inde i parforholdet. Dvs gider ikke med hende, men gerne med andre hvis det er muligt.

Åhja .. jo, det tænkte jeg også på, da jeg skrev eet af mine svar - men jeg glemte at skrive det.
I de tilfælde hvor begge parter helt har tabt lysten, er det jo ikke noget problem.
Jeg har faktisk både læst og hørt, at det med at tabe lysten til partneren, men stadig have lyst til andre, heller ikke er forbeholdt mænd ...
Det er der også mange kvinder, der siger.
Det er een af grundene til at jeg tænker, nogle par kunne prøve med nogle ikke-monogame modeller.
Men det er heller ikke lige til ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 30 minutter siden:

Han har behov for alt mere stimulans for at kunne levere, og hun har alt mindre at tilbyde.

Fuldstændig enig ... og det er et enormt tabu!

Tænker, at for mange af os mænd kan 'Slow Sex' være en mulighed ... 
At nyde en kvinde uden penetration og uden orgasme ... 
Det prøver jeg mig frem med, p.t., ved mine besøg ... 
Det skyldes både for lav potens, men også at det interesserer mig 'i sig selv' - jeg synes det er vildt dejligt .. 

Måske kan dét også være en mulighed ved nogle af de par, hvor kvinden mister lysten ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, 1 time siden:

Men derfor ku' det jo godt være at du havde nogle bud på nogle fælles årsager i en del af tilfældene

Selvfølgelig har jeg da deeeet :D 
Men dette er ikke et forum for terapi, personlig udvikling og coaching. Dette er et forum for sexkøbere og sexarbejdere. Skidt og kanel... Kartofler og tomater... at købe ind til frikadeller i en bagerbutik... osv. osv. :P

Jeg kan dog fortælle at (jeg tror jeg ved men i hvert fald mener) "7 års krisen" er en and opfundet af folk der gerne ville sælge bøger og "shake and bake" terapi for længe siden... medmindre man hænger fast i at Jorden er flad - sådan sat lidt på spidsen. 

Du kan jo også købe et weekend kursus hos Joan Ørting eller en af hendes riiiiiigtigt mange eks-kursister der har diplom og alt muligt... eller andet lign. hvis det mest er for sjov og for at få tiden til at gå ;):rolleyes:
Tror Carl Mar Møller er gået på pension. DET ville jeg ellers gerne ha' betalt for at se dig hælde ølbajer ud over pikken og brøle "FISSØØØØØØ!" og hugge brænde :lol:
Der er masser af muligheder og knald-tilbud til alle. 

 

sneræven skrev, for 2 timer siden:

at det går galt (med kvindens seksualitet)

Bliver sgu nødt til at gi' dig et rap over nallerne for denne her. 
Det er faktisk et STORT problem at rigtigt mange mænd ligesom du mener at det er kvindens seksualitet det går galt med. 
Så er det fandme svært at imødekomme folk hvis man på forhånd har besluttet sig for at det der sker helt naturligt for rigtigt mange kvinder er noget "det er galt med". 
Så... hvis man egentlig bare synes at kvinder bliver "forkerte" med alderen, må man jo skifte dem ud med nogle yngre det ikke (endnu) er gået galt med. 
Det er jo det skilsmisser og "Mandens midtvejskrise" (som også er en and) er til for. 
Boom-Tish :blink::rolleyes:
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 44 minutter siden:

Well .... jeg tror det er en myte at det kun er kvindens seksualitet det går galt med. Rigtigt mange mænd gider heller ikke mere en halv snes år inde i parforholdet. Dvs gider ikke med hende, men gerne med andre hvis det er muligt. Jeg har rigtigt mange venner som ikke har sex mere i deres forhold. Og det er skam ikke altid kvinden som ikke vil. Når manden kommer op i årene kan han ikke altid levere på kommando mere. Hun er ikke lige så smuk længre som når hun var ung, hun er måske blevet fed eller har fået andre skavanker. I takt med at mandens testosteronniveau bare synker og synker. Ikke en god kombo. Han har behov for alt mere stimulans for at kunne levere, og hun har alt mindre at tilbyde.

Selv blev jeg skilt, når jeg ikke gad mere. Gad er egentlig forkert; ville gerne for hendes og ægteskabets skyld - men kunne ikke. Det blev til sidst helt umuligt af forskellige grunde.

Jeg tror dog at flere kvinder end mænd kan fortrænge behovet af sex - måske tilmed til den grad at de glemmer at det findes - og derfor standser i forholdet.   Mænd prøver at holde liv i det lille testosteron han har kvar med hjælp af porno - og måske købesex.

Men det kan jo være jeg tager fejl. Det er sket før - en gang i 1993 hvis jeg husker rigtigt.

Interessant indlæg.

Det passer bare ikke på min situation. Jeg har masser af testosteron og kan levere hver dag. Har også lyst til det. Lever et sundt liv uden for meget arbejde.

Sidst jeg tog fejl - det var i går.:)

Kørte til højre i stedet for til venstre i en motorvejsudfletning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Bliver sgu nødt til at gi' dig et rap over nallerne for denne her. 
Det er faktisk et STORT problem at rigtigt mange mænd ligesom du mener at det er kvindens seksualitet det går galt med. 
Så er det fandme svært at imødekomme folk hvis man på forhånd har besluttet sig for at det der sker helt naturligt for rigtigt mange kvinder er noget "det er galt med". 

Øøøhh .... 
Det var bare en formulering ... 

Det jeg mener, når jeg skriver "det går galt med kvinders seksualitet" var at "kvindens seksualitet dør ud" ... og det er vel et faktum, i de situationer ... ?
Forstået sådan, at det bestemt!!! ikke handler om, at jeg mener at de kvinder er 'forkerte' på nogen måder uagtet hvad ... 
Som du skriver længere oppe, så er mennesker og situationer meget forskellige ... og med det liv jeg har haft, så har jeg i dén grad haft glæde af både at erkende det, og at kunne rumme det ... 
Jeg véd ikke om det afklarer det .. jeg véd fra andre sammenhænge, at dét med formuleringer kan være rasende følsomt, især ved bestemte emner ... 
En parallel: Jeg er meget interesseret i grøn omstilling og vegetarisk madlavning ... og har haft en diskussion med en veganer ... 
Det endte i den største eksplosion der nogensinde er regnet ned over mit syndige hoved ... jeg brugte et forkert ord om høns ... 

Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Tror Carl Mar Møller er gået på pension. DET ville jeg ellers gerne ha' betalt for at se dig hælde ølbajer ud over pikken og brøle "FISSØØØØØØ!" og hugge brænde :lol:
Der er masser af muligheder og knald-tilbud til alle. 

 

Jeg har faktisk besøgt Carl-Mar for mange år siden ... 
Men ikke til een af hans 'mandehørm-weekend'er' ... 
Og hér var det en anden side af Carl-Mar man mødte ... 
Jeg oplever ham faktisk som ret livsklog, og også god til at trække essensen ud af nogle problematikker - f. eks. unge mænds vanskeligheder - og formulere dem, uden at komme med løsninger ... 
Noget han sagde om venskaber, var fuldstændig spot-om, for mig ... 
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er i øvrigt fredsommeligt nysgerrig ... 
Hvad mener du mere præcist med:

Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

det der sker helt naturligt for rigtigt mange kvinder e

... at det er hormonelt bestemt, at kvinder taber lysten .. eller .. ?
Jeg er, som sagt, bare nysgerrig .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...