Hop til indhold

Wendy i viborg

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Wendy 2 gange nu.. og har allerede bestemt mig for at besøge hende igen. Hun er helt fantastisk sød charmerende og har sans for at give den bedste oplevelse jeg endnu har haft. Pas på hende https://annoncelight.dk/showad/275452

Skrevet

Ingen priser i annonce, du skriver heller ikke priser, det bliver et nej tak herfra

Skrevet
Kimbj skrev, for 3 minutter siden:

Ingen priser i annonce, du skriver heller ikke priser, det bliver et nej tak herfra

Vi kunne jo også bare spørge @Giftmand! om han vil løfte sløret for priserne

Skrevet
Giftmand! skrev, for 50 minutter siden:

Har besøgt Wendy 2 gange nu.. og har allerede bestemt mig for at besøge hende igen. Hun er helt fantastisk sød charmerende og har sans for at give den bedste oplevelse jeg endnu har haft. Pas på hende https://annoncelight.dk/showad/275452

Jeg kan kun tilslutte mig. Wendy er bare en fantastisk sød og smuk pige. Hun er min favorit glædespige, og besøger hende hver eneste gang hun er i Kolding. Så jeg kan også klart anbefale Wendy.

Midtvestagurken skrev, for 14 minutter siden:

Vi kunne jo også bare spørge @Giftmand! om han vil løfte sløret for priserne

Jeg har kun besøgt hende i Kolding. Her er hendes priser det jeg vil betegne som standard priser for Kolding området.

Skrevet

Priserne er standard efter min vurdering. 30 min 800 kr er dog det eneste jeg endnu har prøvet. Her fik jeg lidt fra hele paletten og hun er ikke nærig med tiden. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.