Hop til indhold
knallert

overskriften

Recommended Posts

jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor det er så svært for nogle at skrive pigens navn og by i overskriften. det er pisse træls at begynde at læse og finde et link og så er det fra den anden ende af landet. jeg tror også at hvis der bliver skrevet sted i overskriften er der flere der vil give et svar min lyst til at svare på en overskrift som HVEM KENDER HANNE  er meget lille også selv om jeg skulle kende pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jul eller ikke jul. Manden har jo ret. Det kan vel ikke være så svært.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu op for helvede !

Det er snart jul prøv at være lidt glad

Og lade være med altid at være så mavesur

Bager

ja og når det nu er jul burde alle være gode ved hinanden og lære at skrive sted i overskriften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan i al fredsommeliged så har Knalde Knallerten jo ret.

I EGs barndom var vi så få medlemmer, at antal indlæg pr dag nemt - og gerne - kunne læses.

Idag kommmer der så mange indlæg at selv jeg, der ellers har god tid, ikke kan overkomme at læse alt.

Først skippede jeg at åbne Tysklands forum. Siden fulgte Udenlands forum. Så skippede jeg Sjællland, og dernæst Fyn.

Der var stadig alt for meget. Derfor skippede jeg Efterlysninger - næsten.

Jeg indførte nemlig et nyt system for mig selv-helt selv altså :ugeek:  uden hjælp.

Jeg åbner nu alle fora, og skimmer overskrifter!!

Fænger overskriften åbner jeg tråden og læser.

Jeg har skrevet rigtig mange svar i efterlysninger. Det er jeg holdt op med, netop fordi jeg ikke orker at læse alt. De svar jeg skriver er til tråde hvor overskriften har været så oplysende, at jeg fornemmede jeg kunne bidrage med noget brugbart. Det har jeg sikkert kunnet i mange flere efterlysnings tråde, men jeg kom bare aldrig frem til at læse dem, fordi overskriften indeholdt for lidt information, til jeg fik lyst til at åbne dem.

Det ses da også tydeligt, når man kigger efterlysningstrådene igennem. Der kommer mange svar der hvor overskriften indeholder ledetråde til indholdet. Alle andre efterlysninger får kun få svar.

Tja, selv om det er irriterende at Knallert altid rider sin kæphest når lejligheden byder sig - så har han ret :-P

Skulle vi ikke lukke munden på ham, og skrive geografisk lokation i overskriften. Bare landsdel (e)

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan i al fredsommeliged så har Knalde Knallerten jo ret.

I EGs barndom var vi så få medlemmer, at antal indlæg pr dag nemt - og gerne - kunne læses.

Idag kommmer der så mange indlæg at selv jeg, der ellers har god tid, ikke kan overkomme at læse alt.

Først skippede jeg at åbne Tysklands forum. Siden fulgte Udenlands forum. Så skippede jeg Sjællland, og dernæst Fyn.

Der var stadig alt for meget. Derfor skippede jeg Efterlysninger - næsten.

Jeg indførte nemlig et nyt system for mig selv-helt selv altså :ugeek:  uden hjælp.

Jeg åbner nu alle fora, og skimmer overskrifter!!

Fænger overskriften åbner jeg tråden og læser.

Jeg har skrevet rigtig mange svar i efterlysninger. Det er jeg holdt op med, netop fordi jeg ikke orker at læse alt. De svar jeg skriver er til tråde hvor overskriften har været så oplysende, at jeg fornemmede jeg kunne bidrage med noget brugbart. Det har jeg sikkert kunnet i mange flere efterlysnings tråde, men jeg kom bare aldrig frem til at læse dem, fordi overskriften indeholdt for lidt information, til jeg fik lyst til at åbne dem.

Det ses da også tydeligt, når man kigger efterlysningstrådene igennem. Der kommer mange svar der hvor overskriften indeholder ledetråde til indholdet. Alle andre efterlysninger får kun få svar.

Tja, selv om det er irriterende at Knallert altid rider sin kæphest når lejligheden byder sig - så har han ret :-P

Skulle vi ikke lukke munden på ham, og skrive geografisk lokation i overskriften. Bare landsdel (e)

det ville da glæde mig hvis i kunne lukke munden på mig men tror desvære ikke i kan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...