Hop til indhold
Midtvestagurken

Nin, halvt thai, halvt spansk, i Midtjylland

Recommended Posts

Jeg har idag besøgt den lille lækre Nin, som er halvt thai og halvt spansk.

Hun huserer forskellige steder i Midtjylland. Hammel, Holstebro, Herning og Silkeborg.

Hun er sød og rigtig lækker. Og så er hun glad for sex og lider ikke af berøringsangst. 

Da jeg kom ud fra badet havde hun smidt tøjet. Vi tungekyssede stående,  hvorefter hun gik på hug og gav mig et blowjob. Derefter over på sengen,  hvor vi endte i 69. Hun har en rigtig lækker velsmagende fisse.

Jeg var meget tæt på at komme i hendes mund, og måtte stoppe hende, så vi også kunne have sex.

Hun monterede et kondom, red mig og derefter kneppede jeg hende i doggy, hvilket hun virkelig kunne lide. Jeg elsker når kvinderne giver lyd fra sig under akten, når det vel at mærke er ægte. Det gjorde hun, og hun begyndte også at sige spanske gloser, "Así, así". Vi sluttede af med missionæren og mere blowjob. Efter akten var hun rigtig sød at snakke med. Glad, sprudlende og lavede sjov. Hende vil jeg gerne besøge igen.

Jeg kan også godt lide at hun tager en pris som er alt inklusiv, 1000 for 30 minutter inklusiv det hele.

https://annoncelight.dk/showad/362004

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har idag besøgt den lille lækre Nin, som er halvt thai og halvt spansk.

Hun huserer forskellige steder i Midtjylland. Hammel, Holstebro, Herning og Silkeborg.

Hun er sød og rigtig lækker. Og så er hun glad for sex og lider ikke af berøringsangst. 

Da jeg kom ud fra badet havde hun smidt tøjet. Vi tungekyssede stående,  hvorefter hun gik på hug og gav mig et blowjob. Derefter over på sengen,  hvor vi endte i 69. Hun har en rigtig lækker velsmagende fisse.

Jeg var meget tæt på at komme i hendes mund, og måtte stoppe hende, så vi også kunne have sex.

Hun monterede et kondom, red mig og derefter kneppede jeg hende i doggy, hvilket hun virkelig kunne lide. Jeg elsker når kvinderne giver lyd fra sig under akten, når det vel at mærke er ægte. Det gjorde hun, og hun begyndte også at sige spanske gloser, "Así, así". Vi sluttede af med missionæren og mere blowjob. Efter akten var hun rigtig sød at snakke med. Glad, sprudlende og lavede sjov. Hende vil jeg gerne besøge igen.

Jeg kan også godt lide at hun tager en pris som er alt inklusiv, 1000 for 30 minutter inklusiv det hele.

https://annoncelight.dk/showad/362004

Yes. Hun er sku dejlig. Hun har også været i Vejle og Kolding så vidt jeg husker 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi denne dejlige pige. 

Rigtig sød og ukompliceret.

Lækker kulør og rigtig godt "skåret"

Anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at sige - et gæt, omkring 30. Hun er svær at bedømme.

Kan også være hun kun er 25, eller 35, men næppe ældre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
A Kjeldsen skrev, den 1.6.2023 at 16:30:

Hvor gammel er hun cirka??? 

Ja, som @hamr siger, er hun svær at bedømme aldersmæssigt. Jeg ville egentlig gætte på cirka 25 år, men det kan godt tænkes, at det er i underkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende, jeg tror hun er omkring 35. Men jeg havde et godt besøg ved hende, havde aftalt at jeg måtte komme 2 gange, og massage, og det skal jeg love for hun lever varen. Det eneste hun ikke er så vild med er at man kysser og sliker hendes bryster, men så er der ellers fri bane for hvad man har lyst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at denne findes i anmeldelser af thaipiger.

Nin er super sød, men bortset fra at hendes mor oprindeligt er fra Thailand, er Nin ligeså europæisk som du og jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydefyren skrev, den 30.9.2023 at 09:19:

Hun er pt. Et sted lidt udenfor Randers (10 km-ish)

Okay så flytter hun utroligt hurtigt rundt, for i dag er hun ved Holsted som jo er meget langt væk fra Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 13 minutter siden:

Okay så flytter hun utroligt hurtigt rundt, for i dag er hun ved Holsted som jo er meget langt væk fra Randers.

Ja, det kan gå hurtigt! :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 19 timer siden:

Okay så flytter hun utroligt hurtigt rundt, for i dag er hun ved Holsted som jo er meget langt væk fra Randers.

Tja tjo - hun var altså i Vissing ved Randers i over en uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 1.10.2023 at 12:03:

Okay så flytter hun utroligt hurtigt rundt, for i dag er hun ved Holsted som jo er meget langt væk fra Randers.

Ja, man skal oppe sig for at fange Nin. Jeg nåede lige præcis at besøge hende en times tid lørdag aften, inden hun drog mod Holsted. Der er vel ikke så meget at tilføje til det der allerede er skrevet om hende. Sød og lækker, behageligt selskab. Dejlige bløde kysselæber, der bliver brugt flittigt. Jeg havde en dag, hvor en afslutning bare ikke var mulig. Hun gjorde virkelig en ihærdig indsats både med hånd og mund, og viste absolut ingen tegn på at ville opgive. Hun kunne absolut godt genbesøges.:wub:

Hun fortalte også, at efter en måneds tid i Holsted, så vil hun følge trækfuglene og rykke til Spanien for at overvintre, og så vende tilbage til foråret. Så vi midtjyder må jo nok lægge juleindkøbsturen til Fleggaard lidt tidligt i år, så vi kan komme forbi Holsted i tide.

 

Havemand skrev, den 12.6.2023 at 12:31:

Sjovt at denne findes i anmeldelser af thaipiger.

Nin er super sød, men bortset fra at hendes mor oprindeligt er fra Thailand, er Nin ligeså europæisk som du og jeg.

Tjah - hun bruger jo selv udtrykket eksotisk i sin annonce, det kunne jo godt pege i retning af Østen. Om hun så kan massere, det må stå hen i det uvisse, der er ikke rigtig nogen der tidligere har beskrevet det. Og jeg fandt altså heller ikke lige ud af det.:mrgreen:

 

Champ1 skrev, for 8 timer siden:

Hvordan har hun det med sex uden ? 

Kan jeg ikke lige sige. Jeg fik uden vi havde drøftet det helt naturligt regnfrakke på, og der blev ikke lagt op til andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...