Hop til indhold

Anja i Hampen - nogen som vil berette?

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/293150

Der ligger ikke meget data på hende. Har tidligere haft flere gode besøg på adressen, særligt med Monica.

Har nogle været på besøg og kan berette om besøget?

Er hun alene til GFE, eller er der plads til lidt mere beskidt sex? :)

Skrevet

Undskyld jeg blander mig, men jeg kiggede på hende igår og passer billederne bare nogenlunde så har hun den sprødeste lækreste krop længe set, jeg skrev til hende igår for høre om hun er her hele weekenden, det er hun, så hvis det overhovedet er muligt skal jeg forbi inden weekenden er slut

Skrevet
dfreak skrev, den 17.3.2023 at 14:03:

Undskyld jeg blander mig, men jeg kiggede på hende igår og passer billederne bare nogenlunde så har hun den sprødeste lækreste krop længe set, jeg skrev til hende igår for høre om hun er her hele weekenden, det er hun, så hvis det overhovedet er muligt skal jeg forbi inden weekenden er slut

Så håber jeg du ligger en anmeldelse (dem har hun ikke så mange af). Endte med at lave en aftale et andet sted i denne uge, men ja, hun er virkelig flot. Synes dog priserne i Hampen overstiger markedsgennemsnittet i midtjylland en smule og uden at have besøgt hende før, så blev det en anden.

• 1 month later...
Skrevet
dfreak skrev, den 17.3.2023 at 14:03:

Kom du forbi og kan berette noget? Hun er pt. i Hampen og jeg overvejer et besøg, men som nævnt tidligere er jeg lidt tilbageholdende på grund af priser.

Skrevet

Jeg kom ikke afsted, der var et par ting hun ikke ville.

Skrevet

Jeg har været der, hun virkede lidt forvirret og da jeg ankom havde hun kun en tid på 30 minutter.

Hun er lækker og billederne er nok korrekte. Da vi så gik i gang med seancen blev hun hurtigt interesseret i at jeg kom så hurtigt som muligt...efter ca. 10 minutter. Hun blev vedmed at snakke om at jeg skulle komme. Jeg meddelte hende så at jeg ikke var klar til det endnu, hvortil hun udbrød " I can't fuck for 30 minuts"

Nuvel, jeg fik mine 30 minutter og kørte hjem

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.