Gæst Skrevet 9. December, 2013 Hvor mon der findes en pige/kvinde der kan lide at slikke bagi,er rigtig vild med det, gerne her i midtjylland.Håber i har nogle bud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 9. December, 2013 Hvis du investerer lidt besøg hos Kat i Randers, så er hun ikke bange for det - jeg var på besøg i Torsdags, jeg skal da love for hun gik til den - jeg gør naturligvis meget ud af at komme helt nyvasket og det tjekker hun. Jeg tror så ikke hun gør det hvis du er ny, men prøv da du kan mindst få en god massage og et dejligt hj de første gange VH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. December, 2013 Hej tak for svaret, har du et link hvor jeg kan finde hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 9. December, 2013 (edited) Hej Nej, Kat har ikke hjemmeside. Jeg kan ikke se epaper på min ipad, men google randers onsdag, hent denne uges avis, hvis du så søger på thai eller massage, så dukker hun op Tjekkede lige, den kan så godt læse epaper, hendes adresse er Vester Kirkestræde 2, 8900 randers - tlf 5021 5022 Vh Redigeret 9. December, 2013 af sailor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15456 Skrevet 9. December, 2013 Ellers brug thailisten Jylland. Findes under efterlysninger thai. Det er en guldklump. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg