Hop til indhold

sorte kys

Featured Replies

Skrevet

Hvor mon der findes en pige/kvinde der kan lide at slikke bagi,er rigtig vild med det, gerne her i midtjylland.Håber i har nogle bud.

Skrevet

Hvis du investerer lidt besøg hos Kat i Randers, så er hun ikke bange for det - jeg var på besøg i Torsdags, jeg skal da love for hun gik til den - jeg gør naturligvis meget ud af at komme helt nyvasket og det tjekker hun.

Jeg tror så ikke hun gør det hvis du er ny, men prøv da du kan mindst få en god massage og et dejligt hj de første gange 

VH

Skrevet

Hej tak for svaret, har du et link hvor jeg kan finde hende.

Skrevet

Hej

Nej, Kat har ikke hjemmeside. Jeg kan ikke se epaper på min ipad, men google randers onsdag, hent denne uges avis, hvis du så søger på thai eller massage, så dukker hun op

Tjekkede lige, den kan så godt læse epaper, hendes adresse er Vester Kirkestræde 2, 8900 randers - tlf 5021 5022

Vh

Redigeret af sailor

Skrevet

Ellers brug thailisten Jylland. Findes under efterlysninger thai. Det er en guldklump.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.