Hop til indhold

Recommended Posts

I dag har jeg været så heldig at få massage af Sarah hos Kats piger. Hun er ikke blot dygtig til at massere, hun er også både sød og smuk. Lille og petite med ret store bryster og et virkelig dejligt smil.

Hun prøvede at bilde mig ind at hun var en god pige, men jeg fik snarere det indtryk at hun er en lille bandit.

God massage, pæne og ordentlige forhold, lækker kvinde, lækkert handjob… What’s not to like?

Jeg bliver simpelthen nødt til at prøve en tur med mindre massage, og mere af det andet. 

https://annoncelight.dk/showad/356866

(Det er Sarah på de sidste fire billeder i annoncen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexDrive skrev, for 11 timer siden:

I dag har jeg været så heldig at få massage af Sarah hos Kats piger. Hun er ikke blot dygtig til at massere, hun er også både sød og smuk. Lille og petite med ret store bryster og et virkelig dejligt smil.

Hun prøvede at bilde mig ind at hun var en god pige, men jeg fik snarere det indtryk at hun er en lille bandit.

God massage, pæne og ordentlige forhold, lækker kvinde, lækkert handjob… What’s not to like?

Jeg bliver simpelthen nødt til at prøve en tur med mindre massage, og mere af det andet. 

https://annoncelight.dk/showad/356866

(Det er Sarah på de sidste fire billeder i annoncen)

Ja, Sara giver en fantastisk massage, har prøvet 90 minutters Thai/olie massage hos hende. Hun er helt bestemt et besøg værd… 

Var på visit igen igår (torsdag), denne gang hos den nye pige, hun hedder Nina og hendes massage er lige så god.  På intet tidspunkt måtte jeg bede hende gøre det hårdere eller blødere, hun ved hvad hun laver.  Ang ekstra på Sydfyn, så ved jeg ikke hvad de forskellige piger tilbyder, men spørg dem.  
Har nu prøvet massage hos alle pigerne, og kan/vil ikke fremhæve nogen, de er dygtige og profesionelle alle sammen.  Har også prøvet 4 hånds massage, det var Lemon og Sara, og det var en fed oplevelse.  
Tror det er mit nye foretrukne sted.

Ha en dejlig dag allesammen  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Fiskerenfyn skrev, for 7 timer siden:

Har nu prøvet massage hos alle pigerne, og kan/vil ikke fremhæve nogen, de er dygtige og profesionelle alle sammen.  Har også prøvet 4 hånds massage, det var Lemon og Sara, og det var en fed oplevelse.  Tror det er mit nye foretrukne sted.

Er det kun Kat der taler dansk?
Jeg har tidligere været hos hende "med den runde tatovering" som var en frygtelig kedelig oplevelse. Den har jeg tidligere beskrevet.
Jeg booker altid hos Kat når jeg skal have en god omgang massage med lidt efterfølgende kærlighed.
Hvis der er mulighed for en lignende oplevelse med en af de andre og de også er til at tale med. Så prøver jeg gerne det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 41 minutter siden:

Er det kun Kat der taler dansk?
Jeg har tidligere været hos hende "med den runde tatovering" som var en frygtelig kedelig oplevelse. Den har jeg tidligere beskrevet.
Jeg booker altid hos Kat når jeg skal have en god omgang massage med lidt efterfølgende kærlighed.
Hvis der er mulighed for en lignende oplevelse med en af de andre og de også er til at tale med. Så prøver jeg gerne det.

Uden at være 100% sikker, så tror jeg kun det er Kat der taler dansk..  Ang. efterfølgende kærlighed, så er der delte meninger i andre tråde om det. De andre tråde er dog stukket lidt i en skæv retning..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...