Guest Paven Skrevet 9. December, 2013 Søger en moden skrap mutter type, som godt kan lide ageplay og dominere yngre fyre mentalt, ikke så meget SM, nogen derude? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 9. December, 2013 der er den igen SKAGEN-SØNDERBORG ELLER KJØVENHAVN skriv det da i overskriften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Paven Skrevet 9. December, 2013 så jeg må ikke søge i hele landet, eller hvad er det du siger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 9. December, 2013 jo da du ku jo bare skrive at det er i hele landet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 9. December, 2013 så jeg må ikke søge i hele landet, eller hvad er det du siger? Det plejer bare at være sådan, at når vi er kommet med en hel masse gode forslag til netop det, en eller anden søger - skriver vedkommende gudhjælpemig som regel at det ikke må være udenfor Valby Bakke.- eller han kan cykle dertil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 9. December, 2013 du kunne måske prøve sexypussycat hun kan lidt af alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Paven Skrevet 10. December, 2013 Jo jo, kan da godt se pointen. Men det er sgu svært at finde en moden kvinde, der kan og vil det her, så søger lidt bredt. De fleste vil gerne domineres, og det har jeg det også glimrende med, men har leget med tanken om at bytte roller, men har ikke kunne finde nogen, som kan spille rollen. Sexypussycat ser også ud til at være klar over manglen på udbud, hendes priser er i den højere ende, så det må jeg lige overveje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg