Hop til indhold

Bigwatermelon thai pige i Horsens

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/363562

Det var en spontan tur hos et eller andet, der endte med et besøg hos hende her.

Det er efter min opfattelse IKKE pigen på billederne. Pigen er i virkeligheden ikke (efter min mening) lige så flot som på annonce billederne. MEN kan man se bort fra ansigtet så fejler kroppen ikke noget. Store bryster som er hjulpet på vej. Man kan mærke det faste silicone inderst med noget blødt fedt og hud yderst. 

Jeg bestilte bare 15 minutter med blow og sex. Hun sutter uden hat og gør det helt fint tænker jeg. Ikke den store indlevelse, men ingen klager herfra. Så satte hun sig op og red op og ned. Jeg blev efter lidt ridning, som var rigtig dejligt, beordret ny stilling og valgte at tage hende bagfra. Her tænkte jeg fuck it og stødte bare til fra start til slut. Nu kom der lyd på og det lød faktisk oprigtigt. Så med nogle små “is it okay” og thumbs up fra hende smadrede jeg bare til, mens jeg skiftevis holdte om hvepsetaljen og befamlede patterne. Jeg kom vel efter 2-3 minutters pumpen og gik tilfreds derfra 600 kr. fattigere. 

Pigen er 5 ud af 10 (kroppen seperat er 8)

Stedet er pænt diskret. En opgang i en af gaderne ned mod havnen. 8 ud af 10. 

Jeg kommer vel igen hvis jeg igen bare lige hurtigt skal nulstilles.

Skrevet

Helt enig i din anmeldelse.. var sammen med hende idag. Advarede hende om at jeg er en del over gennemsnittet men hun sagde det var ok. Havde læst din anmeldelse, og havde også bare lyst til at støde i bund.. og ja det tror jeg virkeligt hun kunne lide. Det har jeg sku ikke oplevet ført..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.