Hop til indhold

Maja, fræk tantra massage, Århus C

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/357034

Annonce ligner at det er en dansk kvinde, men man finder ud af at det er en spansk kvinde, hun er køn men nok ikke kvinden på billederne da hun ser blond ud. Anyway, jeg tænkte at hun var lækker hvorfor jeg blev 

hun lagde ud med ryg massage, og ikke nogen b2b og decideret tantrisk massage hvilket jeg studsede over, så skulle jeg vende mig og ingen teasing eller noget men tørrede mini me af og begyndte med oral, godt men kort, for så fandt hun kondom frem.. nu var jeg lidt forvirret, for annoncen sagde tantra massage med bj med slug.. hun satte det på og hun så red hun sig til orgasme mens hun spillede sin klit, ingen nærværs kontakt under akten, da der var 20 min igen spurgte hun, wanna come

jeg var spændt for hun havde jo suttet som en drøm så jeg kunne ikke vente med den oplevelse, at komme i hendes dejlige mund.. men det var en sparsom oplevelse, for det endte mere med handjob end bj

Mens jeg stadig shakede min orgasme havde hun klædt sig på hvilket er totalt dårlig stil.. 

intet nærvær eller tantrisk forståelse, intet bj med slug… 

Bad hende om at læse sin annonce for den er misvisende.. Jeg kommer ikke igen. 

Skrevet

Ja vi har vel allesammen været der lokket med annoncer om ting, der så ikke kommer til at ske. Har også skrevet med hende på dansk og fået svar om at hun er dansk og spansk. Sprang over - heldigvis!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.