Hop til indhold
Lille-per

91943065. I m beautiful young woman. Vejle

Recommended Posts

Endelig var hun der igen  svarede fint og hurtig    Kom til adressen. Nr 4.    Så var det nr 6.   Fair nok.   Åbnede og lukkede mig hurtig ind.   Hvad? Høj flot pige m gode kasser.  Hvad med pigen på billedet , my sister. Not here    Nå hun så godt ud så jeg betalte.  Men for fanden da.  En mere ligeglad ko har jeg aldrig mødt før.   Tydelig ligeglad  jeg ville 69.   No i do not have time to shower ?     Ok så rid mig.   No doggy style is better ,    Mere på trods end lyst fik jeg mig afsluttet  jeg kunne have kneppet hende i en time så dårlig var hun   Der blev ikke sagt et ord mens jeg tog tøj på.  Mens jeg stod og ventede udenfor var der en anden lækker gp i vejle der svarede mig  samme adresse  samme falske pige mens jeg tog tøj på bippede min telefon mens hende jeg havde haft stod med ryggen til og skrev. For fanden det var også hende      Jeg har lært lektien nu.    Foto fake. Gå.      Aftal hvad du må før betaling.         Det med link magter jeg ikke.            Ps. De piger der ser rigtigt godt ud kræver alt andet end cash    Svindlere  pas på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
Lille-per skrev, for 7 timer siden:

Endelig var hun der igen  svarede fint og hurtig    Kom til adressen. Nr 4.    Så var det nr 6.   Fair nok.   Åbnede og lukkede mig hurtig ind.   Hvad? Høj flot pige m gode kasser.  Hvad med pigen på billedet , my sister. Not here    Nå hun så godt ud så jeg betalte.  Men for fanden da.  En mere ligeglad ko har jeg aldrig mødt før.   Tydelig ligeglad  jeg ville 69.   No i do not have time to shower ?     Ok så rid mig.   No doggy style is better ,    Mere på trods end lyst fik jeg mig afsluttet  jeg kunne have kneppet hende i en time så dårlig var hun   Der blev ikke sagt et ord mens jeg tog tøj på.  Mens jeg stod og ventede udenfor var der en anden lækker gp i vejle der svarede mig  samme adresse  samme falske pige mens jeg tog tøj på bippede min telefon mens hende jeg havde haft stod med ryggen til og skrev. For fanden det var også hende      Jeg har lært lektien nu.    Foto fake. Gå.      Aftal hvad du må før betaling.         Det med link magter jeg ikke.            Ps. De piger der ser rigtigt godt ud kræver alt andet end cash    Svindlere  pas på 

Hvis du ikke gider indsætte et link hvorfor så i det hele taget skrive anmeldelsen? Der er jo ingen der kan bruge den til noget som helst!

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, for 28 minutter siden:

Ha ha. Hvis Olivia Casta kommer til Vejle hæver jeg min “penision” og kaster efter hende!

Jeg forstår ikke at de bliver ved med at bruge hende på de annoncer…:-?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til LillePer

Når du nu har lært lektien med udenlandske trunter, så kan du sikkert også lære det med link.

Den simple:

1: Marker adressen

2: ctrl + c

3: marker i din anmeldelse ctrl +v

Her kan starte, ellers find en YouTube video.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hagbarth skrev, for 16 timer siden:

Til LillePer

Når du nu har lært lektien med udenlandske trunter, så kan du sikkert også lære det med link.

Den simple:

1: Marker adressen

2: ctrl + c

3: marker i din anmeldelse ctrl +v

Her kan starte, ellers find en YouTube video.

Hej.   Hvad er det for en adresse jeg kan kopiere ?     For at få links med.    Hjælp en gammel edb dement mand på 65 år.      Jeg vil med glæde indsætte dem. Hvis jeg ved hvordan.   Jeg er ikke en haj til edb.     

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bommer skrev, den 16.3.2023 at 05:33:

Hvis du ikke gider indsætte et link hvorfor så i det hele taget skrive anmeldelsen? Der er jo ingen der kan bruge den til noget som helst!

Jeg skal nok gøre det bedre    

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, den 15.3.2023 at 22:18:

Var det en ide med links til de omtalte piger…. Bare en ide!

Hvis jeg kan lære det gør jeg det fremover hvis jeg ikke kan skal jeg nok undlade anmeldelser. Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille-per skrev, for 45 minutter siden:

Hvis jeg kan lære det gør jeg det fremover hvis jeg ikke kan skal jeg nok undlade anmeldelser. Mvh

På annoncen vælger du teksten i adresselinjen. Så trykker du ctrl tasten ned og holder den nede og trykker på c. Så vælger du eroguide og tekstfeltet og trykker ctrl ned igen og trykker v

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...