Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/340972
 

Med mangel på gode piger, på de kendte klinkker, blev jeg fristet af annoncen med Gib. 
 

Hun hører til i yderst pæn privat lejlighed, hvor jeg ikke har været før. Pænt og rent, ja tak. 
 

Gib viste sig at være en sød og køn pige. Ca. 30. 

Skønt humør og smil. 
 

Jeg bestilte lidt af hvert, og ville se hvad tiden bragte efter lidt massage. 

Gib kunne sit kram og var bestemt erfaren. Skønt blow med masser af god tid.

Efterfulgt af en ridetur.  Og hun var imponerende stram, selv efter thai forhold.

Der måtte jeg overgive mig, selvom jeg havde bestilt både CIM og slug.

Det bliver en gentagelse herfra. 
 

God aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bekræfte den gode anmeldelse, ualmindelig sød og glad pige der kan sit kram.

Havde bestilt 30 min FP, og det er nogle af de bedste oplevelser jeg har haft ved thaipiger.

Tror hun får travlt med den service hun leverer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig. Var forbi og fik en dejlig varm modtagelse og hun var sprudlende og i godt humør.

Jeg fik en pakke med det hele og vi gik hurtigt i gang med det frække. Det er sku lækkert med sådan en lille lækker en der ridder mig, eller tager den bagfra. 

Jeg ksn lide stedet, det er pænt og diskret, og Gib er lækker og fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gågladibad skrev, den 22.3.2023 at 19:12:

Det er det sted i St.med en bag indgang ikke 

Nej. Privat lejlighed uden bagindgang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 3 timer siden:

Nej. Privat lejlighed uden bagindgang. 

Jeg kan se hun annoncerer sammmen med en anden pige som også ser ret lækker ud

Men kan du fortælle mig om de snakkker dansk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian50 skrev, den 25.3.2023 at 01:30:

Jeg kan se hun annoncerer sammmen med en anden pige som også ser ret lækker ud

Men kan du fortælle mig om de snakkker dansk ?

De snakker ikke dansk. Jeg har prøvet den anden, hun hedder vis Jeje.

Massage: 6

Pigen 6

Blow: 8

Gentagelse: vil hellere andre fra byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Gib i dag. Dejlig dejlig oplevelse med en pige som virkelig kan få en til at føle sig i centrum, og hele tiden have øjenkontakt. Startede med et fælles bad med afvaskning af hele kroppen og understellet. Blev også tid til flere blows undervejs. Ind på briksen og startede med en mere pirrende end hård massage. Derefter et blow igen og ned og slikke hende til hun klynkede af flere omgange. Spurgte om jeg ville komme 2 gange og det kunne man jo lige så godt prøve når tilbuddet var der. 1. gang CIM og fik det dejligt slubret i sig og så ud til hun nød det. Derefter lidt massage og forsøgt på at få liv til 2. omgang. MEN, det var ikke lige dagen, på trods af en ihærdigt indsats. Tiden blev brugt fuldt ud og gik derfra meget tilfreds. Hun er her nogle måneder endnu, så mon ikke hun får et besøg mere. 
 

Dejlig diskret sted med bagindgang

Helt naturligt pige som ser ud til at nyde det lige så meget som kunderne.

Prisen er yderst fornuftigt, og er tilbage til de gl. Vejle priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik besøgt Gib i dag. Hun er ret så sød og venlig, ret beskedent med det engelske.

Troede hun ville være lidt yngre pga. billederne, hvor hun poserer frækt og fremstår synes jeg yngre. Ca. 30 er ét gæt, ikke mit.

Der hvor jeg besøgte Gib var det en thai klinik med bagindgang. Porten til bagindgangen er lige ved siden af.

Fik en meget mild massage, hvilket jeg ikke har noget imod, ellers ville jeg bare sige det.
Den anden del var god, tog styringen og hun bevægede sig godt med lyd til.

Havde et behageligt og dejligt besøg. Vil gerne besøge en yngre næste gang. Anna var yngre, Vida var yngre.
 

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBlover skrev, for 12 timer siden:

Fik besøgt Gib i dag. Hun er ret så sød og venlig, ret beskedent med det engelske.

Troede hun ville være lidt yngre pga. billederne, hvor hun poserer frækt og fremstår synes jeg yngre. Ca. 30 er ét gæt, ikke mit.

Der hvor jeg besøgte Gib var det en thai klinik med bagindgang. Porten til bagindgangen er lige ved siden af.

Fik en meget mild massage, hvilket jeg ikke har noget imod, ellers ville jeg bare sige det.
Den anden del var god, tog styringen og hun bevægede sig godt med lyd til.

Havde et behageligt og dejligt besøg. Vil gerne besøge en yngre næste gang. Anna var yngre, Vida var yngre.

Tjaa der er en af fordele ved at man er kommet op i aldre, om de er 20, 30 eller 40 så virker de pænt unge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrsofus69 skrev, for 24 minutter siden:

Tjaa der er en af fordele ved at man er kommet op i aldre, om de er 20, 30 eller 40 så virker de pænt unge :D

Ved Føtex C ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jo en ældre herre så bliver jo nemmere lidt forvirret - Gib er det den samme, der har kunnet besøges i privat lejlighed og på thaiklinik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Gib mange gange hun er virkelig god, gir fantastisk god service og mere end normal efter min mening. Hun skal snart hjem sagde hun i går, men så lige en ny meget flot ung pige da jeg gik. Bliver spændene om får lært at gi samme gode service som Gib. 
https://annoncelight.dk/showad/348365

Redigeret af Hans P.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcallan68 skrev, den 5.5.2023 at 10:12:

Nogen der har besøgt Milk og Nin?

Har prøvet Nin flere gange, hun er sød og smuk men Gib er min favorit lige nu. Desværre skal de snart på ferie fortalte Gib mig sidste gang, så skal gerne lige nå hende nogle gange inden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans P. skrev, for 41 minutter siden:

Har prøvet Nin flere gange, hun er sød og smuk men Gib er min favorit lige nu. Desværre skal de snart på ferie fortalte Gib mig sidste gang, så skal gerne lige nå hende nogle gange inden 

Vil du afsløre hvor de holder til, om det er diskret? Evt Pm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver lige lidt mange meldinger og reviews fra mig i dag over de sidste 4 uger. 
 

Gib i denne tråd kom tilbage for en uges tid siden. Tæt på havnen. Hun er stadig mega dejlig. Var skønt at se hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den rejsende skrev, den 17.2.2024 at 07:41:

Ser ud til Gib og andre piger har skiftet navn eller annonce de sidste dage

Ny annonce med Gib https://annoncelight.dk/showad/348365

Da jeg ikke er lokal, måske en af jer kan fortælle hvem der er hvem. Har selv haft Gib og hendes søde veninde på listen over besøg

Gammel annonce peger https://annoncelight.dk/showad/340972 på 2 andre søde piger

Den ny annonce med Gib er Gib. Begge annoncer tilhører den samme gruppe, der har flere lokaliter og piger, der skifter lidt rundt. Du kan roligt besøge begge steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...