Hop til indhold
TommySlave

Andrea i Odense giver bedste penis massage

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/366152

På min tur fra Århus til Køge måtte jeg lige forbi den dejlige Andrea, da jeg trængte til  at blive masseret, og samtidig vidste at hendes lingam massage er helt uden sammenligning. Jeg ankom glad, og blev absolut ikke skuffet da en smuk kvinde som jeg vurderer er et sted i trediverne åbnede døren med et smil og et "velkommen" på næsten korrekt dansk. Efter min mening er hul langt kønnere i virkeligheden end på sine billeder, og jeg kunne straks mærke at den gode stemning gjorde "mig" begejstret. Jeg blev tilbudt lidt at drikke, der var dejligt varmt og sød musik spillede i baggrunden.  Hun hjalp mig af tøjet og jeg blev hjulpet op på briksen. Herefter fulgte 60 minutters sensuel lækker massage hvor hele kroppen blev forkælet af hendes bløde hænder. Undervejs blev der også brugt en blød fjer og så kan hun noget med at puste luft på kroppen de rett steder. En meget pirrende oplevelse. Det hele endte med en voldsom udløsning som kunne mærkes lang tid efter. Husker aldrig at have fået så kraftig en orgasme før. Vi snakkede lidt, og hun gav sig god tid selv efter jeg havde badet. Jeg fik en super oplevelse og håber snart at møde Andrea igen. 

Tommy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hedder hun ikke Mirella og ikke Andrea?

Helt OK ikke at kunne huske navnet. Det er som regel ligegyldigt, da det aldrig er det rigtige. 

Men din anmeldelse bør for god ordens skyld flyttes til denne tråd:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...