TommySlave 24 Skrevet 15. Marts, 2023 https://annoncelight.dk/showad/366152 På min tur fra Århus til Køge måtte jeg lige forbi den dejlige Andrea, da jeg trængte til at blive masseret, og samtidig vidste at hendes lingam massage er helt uden sammenligning. Jeg ankom glad, og blev absolut ikke skuffet da en smuk kvinde som jeg vurderer er et sted i trediverne åbnede døren med et smil og et "velkommen" på næsten korrekt dansk. Efter min mening er hul langt kønnere i virkeligheden end på sine billeder, og jeg kunne straks mærke at den gode stemning gjorde "mig" begejstret. Jeg blev tilbudt lidt at drikke, der var dejligt varmt og sød musik spillede i baggrunden. Hun hjalp mig af tøjet og jeg blev hjulpet op på briksen. Herefter fulgte 60 minutters sensuel lækker massage hvor hele kroppen blev forkælet af hendes bløde hænder. Undervejs blev der også brugt en blød fjer og så kan hun noget med at puste luft på kroppen de rett steder. En meget pirrende oplevelse. Det hele endte med en voldsom udløsning som kunne mærkes lang tid efter. Husker aldrig at have fået så kraftig en orgasme før. Vi snakkede lidt, og hun gav sig god tid selv efter jeg havde badet. Jeg fik en super oplevelse og håber snart at møde Andrea igen. Tommy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 94 Skrevet 20. Marts, 2023 Hedder hun ikke Mirella og ikke Andrea? Helt OK ikke at kunne huske navnet. Det er som regel ligegyldigt, da det aldrig er det rigtige. Men din anmeldelse bør for god ordens skyld flyttes til denne tråd: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1-2-3_testing 45 Skrevet 20. Marts, 2023 JO ... Tommy må tage fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg