Hop til indhold

Recommended Posts

Hermed (endnu) en positiv anmeldelse.

Efter i længere tid at have fulgt med i skriblerierne af og om Eva, måtte jeg simpelthen møde hende. Der er ingen, der kan formulere sig som hende, få mig til at le og klukke. Og der skal noget til. Jeg søger som udgangspunkt ikke sex men lige præcis det, Eva tilbyder. I dag begyndte vi med en såkaldt fleksaftale. Her bliver der brugt meget tid på at tale sig frem til ønsker og behov. Når det er sagt, kom det hurtigt til at handle om meget andet. Eva er den person, man ville drømme om at møde til et selskab eller på togturen. Hun giver meget af sig selv og spørger samtidig godt ind til den, hun taler med. Tiden fløj simpelhen afsted, men det gør den jo som bekendt i godt selskab. Man har lyst til at se hende igen.

Kemimødet havde dog også et fysisk aspekt. Vi kom tæt på hinanden indenfor rammerne af det, hun tilbyder. Der var vidunderlige berøringer. Længe siden jeg har oplevet at blive holdt på den måde. Mit besøg vekslede altså mellem samtale og det kropslige. Helt naturligt faldt det, og jeg tog derfra med følelsen af at være blevet set og favnet.

Det lyder måske lidt vandet for dem, der søger mere action, men de skal søge andre Grass-gange. Ønsker man derimod at blive taget imod af en varm, klog og flot kvinde, der virkelig er optaget af, at det skal være en god oplevelse. Ja, så tag hen til Eva, hils fra mig.

https://annoncelight.dk/showad/317597

 

rawenwood

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

<3 @Rawenwood 

Tak for din tillid, din tid og din tålmodighed! 
Det var en så skøn forlænget halvanden time fra start til slut, selvom vi begge skøjtede lidt rundt i de dersens komplimenter til sidst og havde alt for kort tid til farvel.
Havde vi også været enige om det med barbecue eller karry til Chicken McNuggets, var det da også næsten blevet for meget af det gode :P 
Nu hvor vi begge scorede topkarakter i kemi, så kan det være der er lidt bedre tid til fysik hvis vi ses igen en anden gang til Flextid? :wub:;) 

Gramse-krammer og nus! 
Kærligst, Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...