Brian50 44 Skrevet 15. Marts, 2023 Er der nogen som har besøgt Sille for nyligt og vil fortælle lidt om det ? https://annoncelight.dk/showad/337425 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 29 Skrevet 15. Marts, 2023 Ja hun er som hun altid har været og tager dig gerne naturligt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 15. Marts, 2023 Flotfyr4 skrev, for 9 minutter siden: Ja hun er som hun altid har været og tager dig gerne naturligt. Nu siger det mig ikke så meget jeg har nemlig ikke besøgt hende endnu Giver hun et godt blowjob ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 15. Marts, 2023 Brug pengene et andet sted. Hun ser ikke ud som på billederne og hun bor ekstrem rodet. Men det er jo bare min opfattelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 15. Marts, 2023 Hedensted skrev, for 6 timer siden: Brug pengene et andet sted. Hun ser ikke ud som på billederne og hun bor ekstrem rodet. Men det er jo bare min opfattelse Det lyder jo ikke alt for godt jeg har læst nogle ældgamle tråde om hende men det kunne jo være at der var nogle der havde været der i nyere tid Det der fristede mig er at hun skrev til mig at hun gerne vil sutte og sluge men måske skal jeg bare søge lidt videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holmjens 8 Skrevet 19. Marts, 2023 Er hun ren nok? Gider ikke noget der lugter Hun er jo rimelig billig og billederne ser da fine ud… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 19. Marts, 2023 Hun er ren og sød men så heller ikke mere end det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 19. Marts, 2023 Sødmand skrev, for 1 time siden: Hun er ren og sød men så heller ikke mere end det Giver hun et godt blow ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HairyLover 65 Skrevet 25. Marts, 2023 Jeg besøgte Sille i går. En dejlig positiv overraskelse. Normalt er jeg til plus size piger, men det var sku dejligt at prøve en lille slank sag som hende. Jeg tror ikke hun vejer meget over 50 kg, så hun er nem at kaste rundt med i sengen. Hun gav et rigtigt dejligt blow mens jeg lå på ryggen, hvorefter jeg simpelthen bare løftede hende længere op til mig, og lod pikken glide op i hendes vandvittigt stramme fisse. Herefter fulgte noget af det allerbedste sex jeg nogensinde har fået. Alt i alt en rigtig god oplevelse, og jeg skal 100% sikkert besøge Sille igen, næste gang jeg er i Horsens. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg