Hop til indhold

Recommended Posts

For ca. et år siden var der en Thai som lavede en concept  "fredagssammenkomst" - og hvor der var underholdning, der var buffet og lidt at drikke, der var flere piger at vælge imellem, og mener at huske at man også kunne overnatte på stedet. Jeg var arbejdsmæssigt desværre i udlandet i den periode - men syntes det var et lidt anderledes og spændende tema. 

Er der nogen der prøvede conceptet og kunne berette derom - og hvilken Thaiklinik der stod for arrangementet.

Hilsen Travelmanager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ZipZap

Jeg kan godt huske at jeg så annoncen for konceptet, men jeg fik ikke arrangeret et besøg, hvilket jeg har fortrudt bagefter. Hvis der er nogen som kender til et lignende koncept så er jeg parart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Travelmanager skrev, for 12 minutter siden:

For ca. et år siden var der en Thai som lavede en concept  "fredagssammenkomst" - og hvor der var underholdning, der var buffet og lidt at drikke, der var flere piger at vælge imellem, og mener at huske at man også kunne overnatte på stedet. Jeg var arbejdsmæssigt desværre i udlandet i den periode - men syntes det var et lidt anderledes og spændende tema. 

Er der nogen der prøvede conceptet og kunne berette derom - og hvilken Thaiklinik der stod for arrangementet.

Hilsen Travelmanager

Det var Ann der gjorde dette. De lokaler har hun ikke mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Det lyder ellers som et spændende koncept.

Anmeldelser derfra var noget blandet, så ikke gået glip af det store 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må jeg foreslå at du bruger en anden overskrift end "efterlysning" - specielt, når du ligger den under anmeldelser og ikke efterlysninger.

Måske et emne der fortalte, hvad det handlede om.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...