Travelmanager 22 Skrevet 15. Marts, 2023 For ca. et år siden var der en Thai som lavede en concept "fredagssammenkomst" - og hvor der var underholdning, der var buffet og lidt at drikke, der var flere piger at vælge imellem, og mener at huske at man også kunne overnatte på stedet. Jeg var arbejdsmæssigt desværre i udlandet i den periode - men syntes det var et lidt anderledes og spændende tema. Er der nogen der prøvede conceptet og kunne berette derom - og hvilken Thaiklinik der stod for arrangementet. Hilsen Travelmanager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ZipZap Skrevet 15. Marts, 2023 Jeg kan godt huske at jeg så annoncen for konceptet, men jeg fik ikke arrangeret et besøg, hvilket jeg har fortrudt bagefter. Hvis der er nogen som kender til et lignende koncept så er jeg parart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 15. Marts, 2023 Travelmanager skrev, for 12 minutter siden: For ca. et år siden var der en Thai som lavede en concept "fredagssammenkomst" - og hvor der var underholdning, der var buffet og lidt at drikke, der var flere piger at vælge imellem, og mener at huske at man også kunne overnatte på stedet. Jeg var arbejdsmæssigt desværre i udlandet i den periode - men syntes det var et lidt anderledes og spændende tema. Er der nogen der prøvede conceptet og kunne berette derom - og hvilken Thaiklinik der stod for arrangementet. Hilsen Travelmanager Det var Ann der gjorde dette. De lokaler har hun ikke mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 15. Marts, 2023 Det lyder ellers som et spændende koncept. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 15. Marts, 2023 Landsbytossen skrev, 1 time siden: Det lyder ellers som et spændende koncept. Anmeldelser derfra var noget blandet, så ikke gået glip af det store 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 15. Marts, 2023 (edited) Må jeg foreslå at du bruger en anden overskrift end "efterlysning" - specielt, når du ligger den under anmeldelser og ikke efterlysninger. Måske et emne der fortalte, hvad det handlede om. Redigeret 15. Marts, 2023 af Harran Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg