Hop til indhold
Snadremanden

Skrivhvisdutør, Fredericia.

Recommended Posts

Ja, jeg er heldig lige for tiden …:blink:

https://sugardaters.com/da/profile/7DzM7d8AZY

Endnu en scammer, som vil sælge videoer. Hun foreslog egentlig noget “online sjov”, at vi skulle sende nogle videoer til hinanden via snap. Det kunne vi da godt …

Hun lægger ud med at sende en video med en som propper en lille sort dildo op i en ret tør fedladen fisse, ser det ud til. 17 sekunder varede den. Så skrev hun jeg skulle sende sugar for videoen. Lige et øjeblik, søster lagkage, det var vist ikke det vi aftalte. Jeg fortæller hende at jeg aldrig overfører noget som helst og at penge kun kan skifte hænder ved et personligt møde mellem os. Det får hende til at true med bål og brand; hun ved hvem jeg er, vil kontakte min kone ( hvem det så end måtte være:D ) beskylder mig for tyveri og vil hænge mig ud på et forum for sugarbabes. Jeg har før hørt et sådan forum omtalt af andre sb’s, men ved ikke om det reelt findes:huh:

Men sælge videoer, det vil hun, også selv om man ikke har aftalt noget om det. Hun sender først og kræver betaling uden det var det aftalen gik ud på.

Hun kan da godt få en 5’er for den ret så kedelige og intetsigende video hun sendte, som kunne være af hvem som helst og fundet hvor som helst på nettet. Men det kræver altså et personligt fremmøde …

Redigeret af Snadremanden
Indsat link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, 1 time siden:

profilen er væk nu, måske en dude der læser med herinde..

 

Noget kunne tyde på det. Det jeg beskriver, foregik i går aftes. Her til formiddag da jeg skrev opslaget, var profilen stadig at finde på sd. Nu er den væk, så mon ikke det forholder sig således.
Egentlig mærkeligt, vedkommende blev bare ved og ved og ved med at skrive med trusler og alverdens død og ødelæggelse, indtil jeg blokerede …

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...