Hop til indhold
afløbsrenseren

Stella, mørke fristelser.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/305847

Blev drevet af mine lyster ;),  når jeg skal havde noget dejligt mørkt hud.      Fik lyst til at besøge Stella ( på rugårdsvej ).

Ja, ved godt det er under thai og stella er ikke thai, men hun giver massage lige så godt og efter samme principper.

Stedet er ( for dem som ikke har været der ) rigtig fint lyst og rent.  fin parkering lige ved siden af.

Super dejlig velkomst , glad smil og frække øjne :).   hurtig bad til mig og så ind til en dejlig behandling ,  lækker massage ,pirrende de rigtige stede og med udsigt til en dejlig mørk bagdel, som jeg ikke kunne holde fingrene fra :P.      Om på ryggen og massagen går over den frække del og nu kan jeg nyde synet af hele kroppen og mine fingre går på vandring.

Herfra er det svært at huske rækkefølgen , super blow, forskellige dejlig stillinger ,ja resten bliver mellem hende og mig, men en herlig afslutning var der :D.

Absolut en god beslutning , det var hverken første eller sidste gang .

God fornøjelse .

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 15.3.2023 at 19:18:

Hendes pris er som der står i hendes annonce ( som du så ikke har læst ) 1350 kr.    

jo det har jeg, jeg var bare nysgerrig for da jeg var der, kom hun frem med et menukort, hvor der var priser op til 1500kr. Jeg gav dog også 1350 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stella er fra Jamaica, men giver thaimassage. Hun har også et lokale på en thaimassage og hvis du skriver thai i søgefeltet på AL kommer hendes annonce også frem mellem alle thaiannoncerne. 
Jeg var da også nød til at prøve denne Jamaisiske Thaimassage og det var lækkert. Kan kun sige at hun er meget smukkere i virkligheden end hendes billeder på annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, den 19.3.2023 at 20:36:

Var hun Thai ??

I skriver under Thai massage og Thai piger på Fyn.

 

Som jeg skrev i starten af tråden "   Ja, ved godt det er under thai og stella er ikke thai, men hun giver massage lige så godt og efter samme principper  "  ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var jo ikke længe jeg kunne holde mig væk :rolleyes:, men man bliver jo helt afhængig af det mørke søde og hotte .....  og ud over den gode massage og super blow er det sku svært ikke at blive smittet af hendes grin og gode humør, hun er absolut ikke kedelig på hverken den ene eller anden måde. der er skrevet om stedet og pigen i starten af tråde så det vil jeg undlade her.

Men det er super at få massage af en pige som er så dejlig berøringsvenlig når man nu ligger der og har den ene arm fri til at gå på vandring på hendes lækre mørke krop.

 

Gik igen derfra med et stort smil på læben.   Tænkte at hvis i ikke har været der så det der i skal hente jeres lækre chokolade påskeæg :P.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...