Hop til indhold

Erfaringer med hot thai mutter på Hulgårdsvej?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er kommet der i et par år efterhånden, og du skal ikke regne med fuld pakke. Heller ikke det helt store at komme efter vedr. b2b, men et fint hj.

Skrevet
Donkey Donkey skrev, den 15.3.2023 at 10:00:

Jeg er kommet der i et par år efterhånden, 

Hun har vist ikke været der et par år, men måske du har besøgt hende på Mågevej?

Jeg har fået massage over middel og HJ. Ikke efterspurgt andet.

• 3 weeks later...
Skrevet

What is the difference between the massages? Thai, Thai olie, sports?

Skrevet
rick621 skrev, for 41 minutter siden:

What is the difference between the massages? Thai, Thai olie, sports?

It varies from masseur to masseur and from visit to visit. However rules of thumb are these:

Thai: Comparable to "forced yoga" in combination with traditional (Swedish) massage. The masseur manipulates your limbs, applies pressure-strokes to muscles and may even try to make your back and neck crack by forcefully turning your head/torso. No or little oil is used

Oil: Traditional Swedish with oil. Note: in Danish "Swedish" often means "handjob". Here I mean "Swedish massage".

Sport: Like oil, only using more force. Might also mean you can request specifics in stead of just receiving a standard program.

Tantra: Typically oil massag, very light wit teasing around erogenous zones (might also happen during the other types)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.