Hop til indhold

Snyder i Vejlby

Featured Replies

Skrevet

Pas på denne unge kvinde, annoncen er væk, men brugte nummer 31 88 31 02 - 29 år slank, høj, meget tynd og uden tvivl misbruger. Hun snyder og smutter med pengene, under påskud af at skulle på toilet.

Skrevet

Det er Sofie, Sille, Sofia og hvad hun ellers kalder sig. Bare i år har hun haft mindst tre forskellige tlf.numre. Det nyeste er det, du nævner.

Der er masser af anmeldelser/advarsler om hende, søg f.eks. på en af de gamle 228207, eller en af de nyere 351969. Hun opretter en ny annonce hver gang, hun bliver omtalt her, og oftest også med nyt tlf.nr.

I tidens løb har hun bl.a. kaldt sig Charlotte, Maya, Mia, Sandra, Celina, Sille, Sofie, Sofia. De sidste par år har det været Celina, Sille, Sofie og Sofia.

Hendes seneste annoncenumre er 363048, 364667, 365317, 365964, alle er oprettet i år.

Skrevet

Og nu har hun så lige oprettet en ny annonce som Anna.

366905

Anna01.jpg

Skrevet
Julius skrev, for 15 minutter siden:

Og nu har hun så lige oprettet en ny annonce som Anna.

366905

Anna01.jpg

Øv, lød ellers lækket, men prøv og kigge på hendes ben, de er ikke pæne- min mening

Skrevet

Og så er annoncen allerede væk igen!   :shock:

Skrevet

Hold nu kæft!...de er ikke bange af sig disse små tyvetøser.......de lever virkelig livet farligt på alle måder....misbrug, tyveri......ja, misbrugsprostitution....tænk den dag de laver dette nummer på den forkerte....så er der sgu håndmadder i luften;)

Vigtig advarsel her!

Skrevet

Ja hun må have ekstremt store udgifter til sin numerolog. 

Tak for advarslerne brødre.

:wacko: Q.

Skrevet

Åh manner. Det er efterhånden rigtig mange år siden hun brændte mig af til en aftale hvor hun havde et sted man kun komme til. Så hende gå i tanken (sikkert efter smøger) men svarede aldrig på mine beskeder da jeg endelig var nået frem til adressen. Det var jo så en anden form for snyd end den der gælder nu. Hun bruger tit ordene "bette" om sin røv eller netop "strit" som i den der vises herover.

• 1 month later...
Skrevet

Hmm har tit tænkt på hende. Er der nogen der kender hende af navn ?

Tror det er var min gode veninde fra.

Dengang for mange år siden. 10-12 år siden. Arbejde hun på klinik forskellige 

steder i Danmark Bla. på Valhalla. Hvor hun var en ganske nydelig pige, kaldte sig Helene.

Hun havde som regel en hund med på vagt. Hun var Århus pige osv. 

Mødte hende for et års tid siden i latiner kvarteret. Bagefter kom jeg i tanke om det var sikkert hende.

Blev lidt ked af det på hendes vegne, hvis det var hende. Er der nogen der har en ide om det ??

Hvis det er hende må hun også være mere end de 30 År

Redigeret af TT123

Skrevet

Jeg har både fornavn og efternavn på hende. 

Jeg mener også at have set et sted at hun er knap 40

Skrevet
just27fun skrev, for 8 timer siden:

Jeg har både fornavn og efternavn på hende. 

Jeg mener også at have set et sted at hun er knap 40

Alderen kan bedre Passe med de 40 År.

Har hendes fornavn, kan ikke huske  efternavn.

Men hvordan finder vi ud af om vi hr det samme navn ??

Vil gerne vide om det var/er Hende der kaldte sig Helena dengang.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.