Hop til indhold

Aysha Herning ANYONE????

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu i noget tid, gået og ventet på at se om der skulle komme noget information om Aysha. Her på eroguide. 

Men af en eller anden grund. Er der stadig ingen input til denne pige.   https://annoncelight.dk/showad/354959

Så er der måske en som kan fortælle om hun er fake.  Eller om man faktisk møder den pige på de billeder. ?

• 5 months later...
Skrevet

Er der stadig ingen der har været forbi hende og kan fortælle mere?

Skrevet

Hun er aktiv i DK igen.
Billederne findes ikke andre steder.

Men hun svarer ikke på snap.
Nogen der har været heldige?

Skrevet
  • Author

Stadig ingen der kan fortælle noget denne kvinde ???????

• 5 months later...
Skrevet

Jeg har besøgt Aria i år, som bruger samme annonce men ved ikke om det er den i har spurgt til?

kvinden på billederne passer selvom der er gået et par år. Hun ligner stadigvæk meget tæt på billederne i annoncen og er dejlig slank og lækker krop.

hendes bj er med godt sug så det føles som en vibrerende vacuumpumper. Til gengæld er der lige for meget tand med så husk at bede hende om at gabe lidt mere ellers kommer i på slibebænken.

fik en halv time med bj og sex. Standard priser og service. Så ikke det bedste men slet heller ikke det værste.

måske lige rigeligt parfume men det bidrog blot til en ægte horeoplevelse så passede fint til oplevelsen i bollerummets knaldrøde belysning.  Stedet er perfekt og diskret hvis man kommer om aftenen.

hun havde en fantastisk humør og var meget nærværende under mit besøg.

Jeg turde godt komme igen og igen og igen

https://annoncelight.dk/showad/354959

Redigeret af traveren

• 7 months later...
Skrevet
traveren skrev, den 17.3.2024 at 12:02:

Jeg har besøgt Aria i år, som bruger samme annonce men ved ikke om det er den i har spurgt til?

kvinden på billederne passer selvom der er gået et par år. Hun ligner stadigvæk meget tæt på billederne i annoncen og er dejlig slank og lækker krop.

hendes bj er med godt sug så det føles som en vibrerende vacuumpumper. Til gengæld er der lige for meget tand med så husk at bede hende om at gabe lidt mere ellers kommer i på slibebænken.

fik en halv time med bj og sex. Standard priser og service. Så ikke det bedste men slet heller ikke det værste.

måske lige rigeligt parfume men det bidrog blot til en ægte horeoplevelse så passede fint til oplevelsen i bollerummets knaldrøde belysning.  Stedet er perfekt og diskret hvis man kommer om aftenen.

hun havde en fantastisk humør og var meget nærværende under mit besøg.

Jeg turde godt komme igen og igen og igen

https://annoncelight.dk/showad/354959

Hvordan er hendes kys?

• 2 weeks later...
Skrevet
Happyme skrev, den 18.10.2024 at 00:51:

Hvordan er hendes kys?

De var okay men ikke gfe.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.