Hop til indhold
elwis

Aysha Herning ANYONE????

Recommended Posts

Jeg har nu i noget tid, gået og ventet på at se om der skulle komme noget information om Aysha. Her på eroguide. 

Men af en eller anden grund. Er der stadig ingen input til denne pige.   https://annoncelight.dk/showad/354959

Så er der måske en som kan fortælle om hun er fake.  Eller om man faktisk møder den pige på de billeder. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er aktiv i DK igen.
Billederne findes ikke andre steder.

Men hun svarer ikke på snap.
Nogen der har været heldige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Aria i år, som bruger samme annonce men ved ikke om det er den i har spurgt til?

kvinden på billederne passer selvom der er gået et par år. Hun ligner stadigvæk meget tæt på billederne i annoncen og er dejlig slank og lækker krop.

hendes bj er med godt sug så det føles som en vibrerende vacuumpumper. Til gengæld er der lige for meget tand med så husk at bede hende om at gabe lidt mere ellers kommer i på slibebænken.

fik en halv time med bj og sex. Standard priser og service. Så ikke det bedste men slet heller ikke det værste.

måske lige rigeligt parfume men det bidrog blot til en ægte horeoplevelse så passede fint til oplevelsen i bollerummets knaldrøde belysning.  Stedet er perfekt og diskret hvis man kommer om aftenen.

hun havde en fantastisk humør og var meget nærværende under mit besøg.

Jeg turde godt komme igen og igen og igen

 

https://annoncelight.dk/showad/354959

 

Redigeret af traveren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...