Hop til indhold
jowtak

Hvem har prøver Maria fra Køge`?

Recommended Posts

Jeg har lige haft hende på tlf..... Hun vil kun forstå det Danske og engelske sprog som hun lyster og lagde på efter ? til hvorfor ikke egne billeder......Dumme so, tror jeg får et vredes udbrud af en anden verden næste gang man/jeg står i en situation, hvor pics og forventning ikke stemmer overens  :mad:

Nicey. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da klart at

Jeg har lige haft hende på tlf..... Hun vil kun forstå det Danske og engelske sprog som hun lyster og lagde på efter ? til hvorfor ikke egne billeder......Dumme so, tror jeg får et vredes udbrud af en anden verden næste gang man/jeg står i en situation, hvor pics og forventning ikke stemmer overens  :mad:

Nicey. :cool:

Det er da klart at hun lægger på hvis du tænker på hende som "dumme so".

Billedet kan man da nemt se er et modelfoto. Kig fx. på lyssætningen, det er taget i et studie.

Billeder ar den "type" er normalt ikke ægte, men skal åbenbart bare fungere som en appetitvækker. Ideen er vel at det er nogenlunde samme type pige. Men du kan godt trække en del fra vedr. selve udseendet. Dvs, ike lige så pæn, ikke ligeså store bryster, ikke det samme frække ansigtsudtryk osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da klart at hun lægger på hvis du tænker på hende som "dumme so".

Tak til Nylonlover for oplysningen om, at Maria fra Køge er tankelæser.... :cool::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...