Hop til indhold

Endnu en fantasi skal udleves (Lab Dance )

Featured Replies

Skrevet

what's up with that lab dance thing What is the fuss

nu har jeg i min alder af 43 snart set utallige film med hvor en får et Lab Dance. 
så nu skal det prøves. 
hvem i kbh og omegnen giver sådan noget tænker det vel er en form for pussy slide bare twerke med røven. Ja om det så bare er en form for forspil inden sex. Så tænker jeg at nu må jeg prøve det. 
hvem af jer gæve galler har prøvet det og kan pege på en pige/ kvinde. Sugerdater eller købe låne pige ja eller er du selv en super sød kvinde der læser den Her og tilbyder det så riv endelig fat i mig.  Nu skal det prøves. 

Skrevet

Er det med kitler og kolber? 

Skrevet

Nu hedder det ikke "lab dance" men derimod "lap dance"

Det ene er på et laboratorie, det andet på skødet ;-)

Søg på EG, og du vil helt sikkert få et par hits, det har jeg ihverfald gjort tidligere.

Skrevet
Casper_ skrev, for 3 timer siden:

nu har jeg i min alder af 43 snart set utallige film med hvor en får et Lab Dance. 
så nu skal det prøves. 

Tænker du på en lap dance? Altså som på en strip klub.

Eller Dance Lab ?? Dem er der nogle stykker af. Det er vist en danse skole......

Skrevet
Plaskeren skrev, for 10 timer siden:

Jenny i Taastrup kan

Jeg noterede mig lige at Jenny tilbyder pussy slice og bryster slice. Se det er sgu ægte Thai.   Spise her med hjem?  ;)

Skrevet
Jern Henrik skrev, for 53 minutter siden:

Jeg noterede mig lige at Jenny tilbyder pussy slice og bryster slice. Se det er sgu ægte Thai.   Spise her med hjem?  ;)

Det lyder som et skarp tilbud.

Skrevet
Lauersen skrev, den 14.3.2023 at 12:03:

Er det med kitler og kolber? 

En fræk lab pige kunne da være til god hjælp hvis man skulle donere sæd! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.