Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er faldet over en Polsk hjemmeside, man kan vel kalde det for et community. Det er for det meste amatører der er derinde. Jeg skal ikke udelukke at der er en eller flere Proff.

Det er gratis at bruge siden, men så er der jo naturligvis begrænsninger, bla. kan man kun skrive en besked pr. 24 timer - 1 mdr. medlemskab koster 64kr, Det kan være lidt besværligt at få lov til at betale, som ikke Polsk bruger. Jeg endte ud i at skulle bruge en IBAN for at få medlemskab. 

Man kan søge lige fra: Virtual Acquaintance, Casual sex, Arrangement (Sponsor), m.m. Der er en masse grupper derinde bla. sponsoring-warszawa-mazowieckie, Sex-Snapchat og 18000 andre grupper. Her til aften kl. 23:30 var der ca. 26400 bruger online og det er både kvinder og mænd.

Bruger kan uploade billeder og film på deres profiler, jeg har vedhæftet et screenshot derinde fra.

 

Hjemmesiden hedder: https://www.datezone.com/

 

Jeg har mødt et par stykker derinde fra sidst jeg var i Polen og bestemt noget jeg skal gentage.

 

 

 

Datezone pic-mow.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 13.3.2023 at 23:50:

Jeg har mødt et par stykker derinde fra sidst jeg var i Polen og bestemt noget jeg skal gentage.

 

Interessant. Hvordan foregik de møder? Ala normal incall/outcall efter aftale om tid/pris og måske noget om mødets indhold? 

De gamle annoncesites for pro er jo tilsyneladende lukket ned efter myndighedsindgreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...