Guest Mortenkok Skrevet 13. Marts, 2023 Iflg. Mænd herinde må det være Tesla, da de iflg. Trådene kan nå en Gp i Nordjylland samt en Gp i København på samme dag og op til flere gange i samme uge, hvilket de dk Gpèr syntes bedst om, og om jeg er misundelig, åh jo sådan vil jeg ønske mig til Hjul, hvilket gør udslaget i anmeldelser for mig herinde i en helt anden tråd på Eg, for Eg handler det om kvantitet fremfor kvalitet, derfor vælger jeg fremover Tesla, hvor man hurtigere bliver set og hurtigst frem til mål på Eg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 14. Marts, 2023 En skam du ikke sagde køretøj! Kan nå en i Nordjylland, en i Nordsjælland og komme tilbage til Nordjylland på min Busa, og stadig drikke mig fuld om aftenen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbeenn 5 Skrevet 14. Marts, 2023 Kimbj skrev, for 4 timer siden: En skam du ikke sagde køretøj! Kan nå en i Nordjylland, en i Nordsjælland og komme tilbage til Nordjylland på min Busa, og stadig drikke mig fuld om aftenen Eller på min ZX12R Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg