Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun virker meget firkantet, efter min mening.

Halv time 2500 kr. Slut, færdig.

Ja, hun svarer meget imødekommende. Er ikke interesseret i dit billede. Men ren business 

Redigeret af thedanishdude

Skrevet
  • Author
thedanishdude skrev, 1 time siden:

Ja, hun svarer meget imødekommende. Er ikke interesseret i dit billede. Men ren business 

Tak for svaret - det er også bemærkningen om de 30 min. der giver lidt kolde fødder.

Men når nu alt andet virker super godt så må det næsten få en chance alligevel :-)

Skrevet

Har besøgt hende og hun er flink og nem at snakke med, hun er ikke billig, men vil sige hun er oplevelsen værd, samt et genbesøg værd :smile:

Skrevet
Hotdaddy skrev, 1 time siden:

Har besøgt hende og hun er flink og nem at snakke med, hun er ikke billig, men vil sige hun er oplevelsen værd, samt et genbesøg værd :smile:

Det er påfaldende at du er nyoprettet bruger og kun har haft dette dit første indlæg på eroguide. 

Skrevet

Man skal jo starte før elller siden :) er først lige blevet opmærksom på alt det man kan læse om forskellige piger her inden. Tænker også at du havde dit først indlæg engang. 

• 7 months later...
Skrevet
thedanishdude skrev, den 13.3.2023 at 19:58:

Hun forlanger 3k med og 3.5 k uden.

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 1 time siden:

Hun forlanger 3k med og 3.5 k uden.

Nu må de sgu snart styre sig med de priser

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.