Hop til indhold

Disse to piger i Randers?

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde i december sidste år besøg af hende den unge ( https://annoncelight.dk/annonce/88319/idag-i-randers )  Dengang kørte hun kun ud og reklamerede mælk i brysterne, hun var/er en sød og rigtig flot østeuropæisk pige, der var her for at studerer og så tjene lidt ved siden af. Billedet i annoncen sendte hun dengang til mig på mail (dog uden censuren) så der kunne man måske godt lige have ønsket sig et nyt og opdateret billede i hendes nuværende annonce... Prisen mener jeg var 1500,- for en time 

Redigeret af mallen

Skrevet

Har besøgt hende sidste tirsdag ( hende den unge ) super sød pige der arbejder for sig selv

i en lejet lejlighed der er svær at finde er meget venlig og gør noget for man får en god

oplevelse

Skrevet

Majse er kanongod til at sutte pik og hun ELSKER det!

er det det eneste hun er god til

Skrevet
  • Author

Jeres svar gør bestemt ikke interessen for de to piger mindre! :-P

Er Majse også dejlig at have sex med udover et godt blowjob? Hvordan er hendes priser?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.