Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tror hun er "pro" (ikke at det er afgørende for mig)

Har lige skrevet lidt med hende, og hun ønsker "kort og frækt". Jeg spurgte ikke til pris, men da jeg spurgte til "gfe" var svaret "nej tak".

Jeg sprang fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er i den grad proff. Jeg har besøgt hende en gang, men skal klart på hende igen!  Absolut en fræk oplevelse men dyrt for de 2.000 hun tager for en quickie.

Hun er på de dage hun arbejder hjemmefra og arbejder med noget inden for medicin, så vist bare en bibeskæftigelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Louise som hun kalder sig er på ingen måde proff, men hun  gør det for pengene. Ved ikke om det gør hende til proff? Besøgte hende sidste weekend til en hurtigt omgang, der blev ekstrem kikset og uden nogen indlevelse fordi hendes barn kunne komme når det skulle være. Fik helt dårlig samvittighed, men vidste det ikke på forhånd.

De 1.500 det kostede var dyrt betalt og slet ikke det værd. Hun er nem at finde på sociale medier når man googler navnet på dørtelefonen med hendes kunstnernavn. Så ved man hun er reel nok.

Jeg kommer ikke på besøg igen med den stress og jag hun tilbyder, selv om jeg nåede at få hende til at sprøjte. 

Redigeret af Bryan Mills
Rettelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...