Hop til indhold
Eva Nadine

Sådan knepper man en ​​​​​​​kælling eller kylling på plads - nu med brugervenlig video instruktion

Recommended Posts

Nice and easy skrev, for 41 minutter siden:

Dit svar er slet ikke relateret til emnet her. Men du vil gerne skælde mig ud osv. Du skal være så velkommen. Jeg takker :)

Mvh. Nice and easy.

Selvfølgelig er det relateret. Det handler jo netop om hvordan man italesætter - og dermed betragter GP’er. Du forsvarer nedladende og grov måde at tale på og det er helt ude i hampem, efter min mening. Hvis du virkelig mener det ikke er relateret, så anmeld det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, den 25.8.2024 at 18:42:

Guest Sasazu skrev, den 12.3.2023 at 18:56:

Dog hvis der er en logebror, som lige får hende "kneppet" til. Og hun er mere "åben" for at blive kneppet, hvilket er hvad vi betaler for

Der findes to slags kvinder:

1) De som bliver sure over ingenting.

2) De som bliver sure over alting.

Envidere er der de mennesker elsker, at blive krænket på andres vejne.

Dét synes jeg er ærgerligt.

Ovenstående citat læser jeg som, at TS ønsker at GP bør få lært, at kneppe ordentlig for det er dét, han forventer af en GP. Det synes jeg ikke er spor mærkeligt. Det er bare udtrykt på skurvogn/ havnearbejder sprog. Et sprog fra mandeverdenen. Læg i øvrigt mærke til citationstegnene.

En hest skal rides til, så den bliver en god hest at ride.

En motorcykel skal tilkøres, så den kommer til at køre bedst muligt, og den holder længere.

En lærling skal lære, at gøre sit arbejde til perfektion, og i øvrigt gøre som der bliver sagt af mester.

Udøvere af verdens ældste profession, synes jeg også skal lære faget ordentligt til glæde for sine kunder.

Mvh. Nice and easy

Kunden er i bund og grund retsløs. Bliver han snydt, så skal han bare sige skidtpyt, det bliver sikkert sjovt næste gang. Jeg køber jo noget jeg i bund og grund ikke kan tillade mig at købe. Det hører til sjældenhederne, at penge bliver refunderet grundet dårlig oplevelse. Nogle mennesker har så frygtelig dårlig samvittighed over at købe sex eller går og frygter og bæver for et forbud, at det simpelthen ikke kan skyldes trivielle problemer, at pigen er fraværende eller kold og leverer en skuffende oplevelse. Manden  der taltes om her, tillod sig at omtale en GP som en leverandør af en ydelse. Den ydelse skuffede, og manden blev skuffet. Han er ikke tankelæser og kan ikke ud fra det beskrevne have ansvar for forhold han intet kender til. Han bruger så et måske lidt groft udtryk som leder tankerne hen på en hest der bliver reddet til, og det sætter selvfølgelig fantasi og tanker i gang. Alt hvad der kan misforstås, bliver misforstået. Hvis nu at hun ved hans ankomst blev trukket ud af en fængselscelle i en elendig tilstand og slæbt hen til ham, så var han selvfølgelig en kriminel og dumt svin. Men vi ved ikke hvorfor hun som hun er. Måske synes hun bare ikke det er særlig fedt, men har brug for pengene. Jeg tror en del GPere vil være enige i den betragtning. Det har vist også været danske GPere, der var kendt for at skuffe.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...