Hop til indhold

Julianna og Mia i Randers

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Har du besøgt dem i mellemtiden?

• 2 weeks later...
Skrevet

Der må være nogen der har kneppet lækre Julianna. Hun har været længe på AL..........:P

Skrevet

Har haft besøg af dem begge hjemme ved mig selv , de kom under 1 time efter jeg skrev til dem julianna snakker kun engelsk og mia kun tysk, men super søde så tommel op her fra . 

Skrevet

Jeg har fået megafransk af julianne alene og af dem begge to sammen. Det sidste var det bedste og det var især Mia der gjorde det godt. Hun er virkelig fræk og sød. Julianne har for travlt når hun sutter og er blevet noget tyk

• 1 year later...
Skrevet

Hej alle,

Jeg har for 14 dage siden besøgt Julianna & Mia på adressen i Randers.
https://annoncelight.dk/showad/355833

Egentlig var det bare meningen at jeg ville besøge/have Julianna fordi hun så top-lækker ud. Men lige netop den dag var de begge "på vagt". Så aftalen kom til at lyde på 2400 for begge piger i en time. Og manner - det har jeg ikke fortrudt.

I døren blev jeg mødt af hvad jeg vil kalde en vaskeægte milf (Mia). Hun talte tysk og var mega sød. Hun viste mig ind i et soveværelse hvor Julianna allerede stod og var klædt i frækt undertøj. Julianna talte engelsk til mig. Og så vidt jeg husker det begyndte det hele med at jeg sagde at jeg var en smule stresset...... Jeg blev afklædt og lagt på sengen af de to piger. Mia begyndte at kysse mig imens jeg legede med hendes flotte (naturlige store) bryster. Julianna gik "til" angreb på pikken med sin dejlige mund. 

Pigerne skiftedes til at sutte imens jeg slikkede den anden og det var bare for fedt til at udfordre med mere. Mia er en særdeles god piksutter. Masser af spyt og dirty talk. Efter en time med kyssen, kælen, slik, sut. Kom jeg ud over pigernes ansigt (liggende på ryggen). Jeg nåede simpelthen ikke at kneppe nogen af dem.

Næste gang skal HELT sikkert også være en trekant. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.