Hop til indhold
moppydick

Evas kemimøde med happy end .seks på dåse mell to afleveringer

Recommended Posts

http://www.evas lingam . Hej brødre og andre som måtte læse /lure 

Jeg er ingen novice ud i dette men belært af en livsklog Q med løftet pegefinger kommer så her min første beretning om et møde.

Jeg har flere gange oplevet massage med happy end både goe og dårlige oplevelser længe havde jeg haft Evas lingam i kikkerten ikke så meget p.g.a lingam bevares det er lækkert og hun gir en top proff behandling meeen det var nu mere for at denne Eva hendes kommunikation og væremåde i hendes beskrivelse trikkede min hjerne voldsomt og jeg tænkte åhhh kemi møde med chance for kysse bolle aftale fuck det gad jeg godt snøft sådan gik det ikke helt men det ku jeg da ha sagt mig selv hvordan sku der blive plads til mig i det harem med mindre paven dør. 

Selve bookning m.m foregår meget sobert og proff nærmest som hos tandlægen og damen er jo meget eftertragtet så det måtte jo blive en lørdag velvidende at jeg sku til fødselsdag ret tidligt tog jeg bilen og trillede de 2 timer ind mod centrum af kbh solen skinnede og humøret og andet var højt vel ankommet i go tid og ku næsten ikke vente sad og nød solen et kvarters tid mens jeg lige skæmmede de sidste SMS ere jeg havde modtaget og tænkte med et smil det ska nok blive godt hun virker aaaalt for sød. 

På slaget ringede jeg op og fik den mest sexede stemme i røret og det hele rejste sig omg og så kom nedturen,  naboen er ved at flytte ind og du må vente ahhh nej tænkte jeg .vi sludrede lidt og jeg blev bedt om at handle lidt læskende i kiosken hvis jeg ville efter at skønheden havde hvisket i mit øre jeg vil ha seks da jeg spurgte om jeg sku købe 3 eller 6 dåser og jeg entrerer kiosken med den sygeste stådreng og forventni gens glæde .efter lidt længere ventetid og en SMS om at det var tæt på kom jeg endelig indenfor hos den søde mellem to afleveringer som hun så fristende sagde altså to flytteafleveringer det grinede vi en del af sex på dåse mellem to afleveringer ha ha.

Dejligt kram lækkert bad skøøøn super massage med mange fortællinger om hvad og hvorfor som jeg jo kendte fra andre seancer og jeg var jo reelt kommet klart for at komme men jo mest for at spørge ska vi kysse bolle en anden dag og der slog hun mig jo ud med det ærgerlige nej men ja men jeg har ikke plads 

Det blev et aaaalt for langt skriv det her jeg vil blot sige kære Eva fantastiske menneske jeg nød vores tid og grin det klingede bare fra starten osse selvom jeg fik bedstemor skældud over altid at blot læse andres anmeldelser det er som at køre på frihjul på værtshuset og jeg hørte svagt folkeklubbens sang fedterøv mens skønheden pludrede videre med sine teorier og hvor har du dog ret. Den skønneste massage vil jeg gerne sige og lækker behandling kaffe vand bad røg på terrassen og grin og snak tak Eva den lørdag kørte jeg som en biltyv hjem for at nå fødselsdag og tænkte what the fuck det var den bedste købeoplevelse i mange mdr .

Romanen slutter her mvh M

Del dette indlæg


Link til indlæg
moppydick skrev, 1 time siden:

med mindre paven dør.

:lol: Det er da nok det sjoveste jeg har læst i denne uge!
Det er da DET jeg skal sige i mine "Tak for tanken"-samtaler efter kemi-mødet med happy ending.
"Jeg har ganske enkelt ikke en ledig plads på mit bal-kort før Paven bliver forfremmet når han dør." ;) 

Det er ikke nogen nem samtale for mig heller... det gælder faktisk uanset om jeg har lyst til at sige ja eller ej. Men især når jeg har lyst til at sige ja, får jeg et lille stik i hjertet maven dåsen. 
Det er min konstante "frygt" at nogen føler jeg har taget røven på dem og bondefanget dem til at bestille en Lingam massage når jeg siger nej tak til mere en anden dag, uanset årsagen. 
Det undrer mig faktisk at ingen har skrevet negativ anmeldelse af kemi-møde med happy ending hvor de er blevet mere eller mindre ufrivilligt afvist.
Der er godtnok mange der får "Nej desværre" eller "Nej tak" og jeg siger vel efterhånden kun ja til måske een ud af ti eller tyve. Lige i øjeblikket er der så altså nærmest venteliste. Og det er svært - jeg ville jo så gerne ha' tid til alle, men øver mig da så i at livet er herligt, selvom man går glip af noget og nogen. Jeg er slet ikke så DIVA agtig af natur at jeg bare soler mig i det hele og nyder tronen som var jeg Prinsessen i Klodshans. 

Tak for dit skriv! 
Også tak for 6 (Pepsi Max) og din fleksibilitet så vi kunne holde fast i diskretionen og mit "hemmelige kontor" pga. naboens flytte-ind-cirkus. Der er både fordele og ulemper ved "ægte" privat/diskret kan man sige :D 

Jeg vil fluks sætte anmeldelsen ind i min Annonceprofil så den kan "advare" andre om at det måske er en skide dårlig investering med et kemi-møde hos mig. Det er altså brugervenligt af dig. Tak for det på alle de mænds vegne der sparer knap en tusse eller så på at købe Frederiksbergs dyreste hjemmebryggede kaffe med happy ending efter at have læst din anmeldelse :wub: 

Og velkommen som anmelder! 
Endelig blev det din tur til at gi' en omgang ;) 
Sommetider hjælper det at sætte hænderne i siden og skælde lidt ud. Især hvis man gør det EFTER man har strøget og nusset i en times tid alle de rigtige steder. 

Kærligst, Eva <3

PS: Jeg har faktisk mødt Pave Frans flere gange. Dog aldrig på tomandshånd ;) Selvom jeg ku' godt :P
...oO( Du må IKKE wanke din Pave Eva...! Du må IKKE wanke din pave Eva...! Du må ikke wanke din Pave Eva...! Heller ikke selvom du ikke er katolik! )
Men det var før han blev pave. Har arbejdet sammen med ham på velgørenhedsprojekter i Sydamerika længe før han blev bedt om at overtage tjansen fra den forrige pave, der abdicerede som vist nok den første nogensinde. Pave Frans (eller "Jørgen" som han hed dengang han kun var Ærkebiskop og jeg arbejdede sammen med hans "charity people") er et ualmindeligt ægte menneske med så meget integritet at man nærmest kan mærke det når han træder ind i rummet. Altså det var han i hvert fald. Medmindre "magt korrumperer" så er han det nok endnu. Så jeg hepper på at han lever længe endnu. Måske vi skal satse på at en af de andre i mit harem skrider i svinget i stedet... der er een der vistnok har fundet en kæreste han dog lige skal se lidt an først. Vi ser på sagen senere på året hvis du ikke er blevet snuppet af en anden købedame der er lidt mindre besværlig end mig :D 
https://da.wikipedia.org/wiki/Pave_Frans 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amen for helvede da. Det er nok den bedste historie 2023. Som Eva også så godt selv står inde for. 
jeg nød hvert et ord. Og jeg var misundelig fra første linje. Jeg har selv kigget meget på den altid gode @Eva Nadine s annoncer og hvem gad ikke være på hendes booty Call liste. 
elsker måden anmeldelsen er skrevet. Elsker at sex ikke altid skal være grav alvorligt   Sex skal fanme også være sjovt. Og spændende og meget gerne anderledes. Tak til jer begge for god læsning i toget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...