Hop til indhold
Bosse1910

Søgning annoncelight

Recommended Posts

Hej håber det er det rigtige sted til denne tråd. Har lagt mærke til at der er er mange annoncer der ikke kommer frem når man søger feks søg i Jylland. Grunden til at jeg ved det er at jeg har gemte annoncer liggende hvor link stadig virker men ikke vises i søge resultatet. Disse annoncer er ikke ny opdaterede men virker og dem jeg har gemt modtager stadig besøg. Er det muligt at se alt hvad der har links der virker på annoncelight. Man går jo glip af en del søde Gp når de ikke dukker op i søgning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I udvidet søgning er et felt der hedder gamle annoncer, ved ikke om det kan gøre det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror også det har noget og gøre med hvordan pigerne ligger annoncerne ind.

jeg søger bl.a.

Vestjylland 

Midtjylland 

massage (Jylland) 

og der kommer ofte nogle frem, der ikke er ved første søgning ? ( selfølgelig i samme område ) 

Redigeret af Comp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gælder stadigvæk mange dukker ikke op i Sydjylland men jeg også har på andet link  side men de dukker ikke op 

Redigeret af Alsmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alsmand skrev, den 14.3.2023 at 16:21:

Det gælder stadigvæk mange dukker ikke op i Sydjylland men jeg også har på andet link  side men de dukker ikke op 

De bør dukke op, hvis du søger på noget der står i annoncen.

ALs koncept er "daglige annoncer", så det er annoncørernes problem, at de ikke forstår konceptet med at forny deres annonce.

For kunderne har det den fordel, ikke at skulle belemres med forældede annoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...