Hop til indhold

Søgning annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Hej håber det er det rigtige sted til denne tråd. Har lagt mærke til at der er er mange annoncer der ikke kommer frem når man søger feks søg i Jylland. Grunden til at jeg ved det er at jeg har gemte annoncer liggende hvor link stadig virker men ikke vises i søge resultatet. Disse annoncer er ikke ny opdaterede men virker og dem jeg har gemt modtager stadig besøg. Er det muligt at se alt hvad der har links der virker på annoncelight. Man går jo glip af en del søde Gp når de ikke dukker op i søgning.

Skrevet

I udvidet søgning er et felt der hedder gamle annoncer, ved ikke om det kan gøre det? 

Skrevet

Tror også det har noget og gøre med hvordan pigerne ligger annoncerne ind.

jeg søger bl.a.

Vestjylland 

Midtjylland 

massage (Jylland) 

og der kommer ofte nogle frem, der ikke er ved første søgning ? ( selfølgelig i samme område ) 

Redigeret af Comp

Skrevet

Det gælder stadigvæk mange dukker ikke op i Sydjylland men jeg også har på andet link  side men de dukker ikke op 

Redigeret af Alsmand

Skrevet
Alsmand skrev, den 14.3.2023 at 16:21:

Det gælder stadigvæk mange dukker ikke op i Sydjylland men jeg også har på andet link  side men de dukker ikke op 

De bør dukke op, hvis du søger på noget der står i annoncen.

ALs koncept er "daglige annoncer", så det er annoncørernes problem, at de ikke forstår konceptet med at forny deres annonce.

For kunderne har det den fordel, ikke at skulle belemres med forældede annoncer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.