Hop til indhold

Anmeldelser/debat om "Hudsult/omsorg/berøring" og ingen præstationskrav andet end fremmøde, betaling og tilstedeværelse - på Eroguide? Er her plads til det?

Featured Replies

Skrevet
 @sweetstone skrev, i en anden tråd for 2 timer siden:

Mener at en del mænd søger nærhed/omsorg/berøring måske nærmere veninde/kæreste end Gp er.

Syntes en del tråde bærer der henad.

Hej Rødder og Gutinder :) 
I en anden tråd om et noget andet emne - nemlig kommunikation, fik jeg i samarbejde med et par andre afsporet endnu en udmærket tråd med dette input og opdagede det for sent til at jeg kunne slette det selv.
Mit svar til det jeg har citeret øverst i dette indlæg var:

@sweetstone 
Det tror jeg du har ret i. 
Men tænker også at Eroguide ikke er så rummelig generelt set at de får et talerør her i nærmere fremtid. Desværre! 
Særligt dem vil jeg rigtigt gerne have besøg af på briksen. Der er (for mig) intet der er så givende og hmm... sjæleligt tilfredsstillende som når en mand på briksen der har været hudsulten alt for længe bliver forløst, udløst og orgasmisk tilfredsstillet i en grad at han får en slags saligt udtryk i ansigtet. Og bliver berørt sommetider til tårer.
Jeg oplever dog at det ikke er "mig personligt" de tænker på som kandidat til veninde/kæreste. Den frihed der ligger i det uforpligtende går jo begge veje. DE behøver ikke præstere andet end betaling og tilstedeværelse. Resten er min opgave og mit ansvar. 
I en kæreste/bolle-veninde relation er de jo ikke spor fri for at investere langt mere, og føler måske de går på æggeskaller eller er for sårbare pga. tidligere traumer eller dårlige erfaringer med en eller flere kvinder. 

Det er mit indtryk at disse mænd - som naturligvis har helt unikke historier og baggrund - har brug for at tage første skridt i retning af at genopdage intimitet og tosomhed eller nærhed/omsorg/berøring, men ikke har lyst til at springe ud i den dybe ende og "forpligte sig til et tørt eller falsk knald med mulighed for sceneskræk og ufrivillig sexarbejder". 
Det gælder faktisk både mænd der blot af natur er introverte og måske føler sig akavede. Men også bare mænd der har været i sexløse (eller andet) parforhold meget længe. Altså både singler og afsatte der savner noget Kvinde. Og mænd der er trætte af at skulle lyve overfor kvinder for at få hvad de har behov for. Integritet er nok den eneste sådan rigtige fællesnævner for "den flok" jeg mener. Alt andet kan være skingrende forskelligt. 
Det uforpligtende i ikke at skulle præstere andet end tilstedeværelse er ret attraktivt for rigtigt mange sexkøbere, er min erfaring.  
Siden jeg satte netop dén formulering ind i min annoncetekst: 
Det eneste du skal præstere er tilstedeværelse får jeg væsentlig flere henvendelser fra mænd der har scannet Annoncelight.dk i uge- eller månedsvis og sommetider i årevis med en fod i hver lejr mht. om de skulle købe sex (igen eller første gang) for at flytte på noget. 
De er nogle af mine yndlings-klienter. Uden tvivl. De kommer ofte et par gange eller fem ret kort tid efter hinanden, og det ender som regel med at det bliver mere praktisk seksualterapi og hyggesnak med dem i centrum end det bliver sexkøb (i den lysegrå ende af skalaen). Når de er klar, så sender jeg dem videre hvis jeg kan og de ønsker sparring mht. dette. Det kan snildt være dating sider lige så ofte som det er kolleger jeg har som sexarbejder. Det er i få tilfælde dog også sådan at jeg "snupper dem selv" :wub: men aldrig tidligt i processen, og KUN hvis vi har haft en samtale om forskellen på mig og de fleste kvinder ude i virkeligheden, netop så de ikke "forelsker sig i terapeuten". 
Det er også et ansvar jeg synes vi har som sexarbejdere over hele den brede kam. Ikke at malke og traumatisere når vi instinktivt eller empatisk fornemmer at de er lidt for lune på os til at det er sundt i længden. Vi kan være gnisten der antænder et helt andet liv. Men vi er ikke de rette til at holde ildstedet igang resten af livet - for de fleste... mener jeg. 

Det er bare virkelig ærgerligt at ingen af dem skriver anmeldelser. For der ER en større flok mænd for hvem anmeldelser i kødbørs-kategorien gør at de ikke vover at besøge glædespiger men stadig har så stor en trang at de bliver ved med at pløje annoncerne igennem fordi de stadig håber. Altså hvor en anmeldelse har den direkte modsatte effekt. 
Når jeg en sjælden gang imellem køber en top-annonce på Annoncelight.dk som Lingam massør, og sætter baggrundsbilledet på hvor man kan ane en smule af min krop bag et blåt slør, så pibler de frem fra skjul sådan lidt DER vil jeg fandme gerne krammes igennem! Og så skriver de. Sommetider tager de meget meget meget lange tilløb og gemmer tydeligvis nummeret.
Desværre gør deres diametrale  modsætninger det også - altså pibler frem... det er dem der ikke tror på at sætningen "og der kan ikke tilkøbes extras" passer, men blot er et oplæg til prisforhandling om blæs, knald, græsk, dominans og hvadsomhelst... så jeg sætter ikke det billede på og køber ikke top-annonce så ofte. 

Jeg arbejder på en alternativ annonce som specifikt er rettet mod disse hudsultne præ-kæreste/bolleveninde mænd. De læser måske også med herinde, men når de bruger søgefunktionen finder de jo ikke rigtigt det de søger i anmeldelser. 
Det kan være jeg skal sparre med dig [ indskudt efter redigering: og andre eroguide brugere af begge køn ] når jeg har puslet lidt videre på den, måske? Har du tid og lyst til det @sweetstone  ?
Jeg vil også rigtigt gerne se links til de tråde hvor du synes der er tegn på tendensen, hvis du kan huske nogle af dem. Det er ikke noget der dukker op i søgefunktionerne da den jo er baseret på ordvalg og ikke "stemning" eller "trend" kan man sige.

Kærligst, Eva <3

PS: Selvom det var et naturligt flow der endte med ovenstående input fra mig, så glemmer jeg ofte at jeg jo egentlig bare selv kan oprette en tråd. Jeg gør det bare sjældent, fordi det måske vistnok er ilde set at Annonceprofiler gør dette pga. "Ananas i egen Juice"-reglen. Jeg håber at hvis denne tråd "forsvinder" så har et Eroguide-medlem med tissemand og uden Annonceprofil vil oprette en lignende tråd. 
Jeg får ikke rigtigt længere svar fra moderatorerne når jeg spørger om jeg maler udenfor stregerne, så jeg er holdt op med at spørge og venter bare på om vippen tipper eller ej. Det gjorde jeg da moderatoren Stabilizer stadig var aktiv. Nu ved jeg sjældent når jeg skriver noget om jeg er købt eller solgt. 
Dette er dog et emne hvor jeg vover at tage chancen alligevel fordi jeg synes det er en evt. reprimande eller mundkurv værd, HVIS det skulle ske at jeg har overskredet en grænse. 
Skulle jeg ryge i svinget permanent, så tak for denne gang og husk at næsten alting kan knaldes eller krammes væk så det bliver mindre livsfarligt at leve ;) 

• Ved ikke lige hvad der sker med typografien i dette indlæg... sorry... jeg har fået klikket på mere end een knap jeg ikke har styr på :D 

Redigeret af Eva Nadine

• Svar 94
  • Visninger 10k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Dine ord sætter tanker igang @Eva Nadine. Som stille bølger ruller de ind over mig, mens jeg tænker, at du i hvert fald rammer mig. Har igennem årene løbende læst med, som læsende gæst i anmeldernes s

• Jeg anmelder af princip ikke noget fra "skjulte" menuer, hvis jeg ellers har set en sådan noget sted. Oplevelser som tydeligvis går udenfor det man kan forvente hos en given GP på første date ville i

• Var slet ikke klar over man kunne skrive så lange overskrifter

Skrevet

Tror, jeg var en af de hudsultne mænd, du omtaler. Anmeldelserne gjorde mig nervøs og utilstrækkelig, men nu har jeg dog endeligt fundet en sød gp. Efter 39 års cølibat. Måske for sent, da jeg har fundet ud af, at jeg ikke længere reagerer seksuelt som for 40 år siden.

Skrevet

Var slet ikke klar over man kunne skrive så lange overskrifter:smile:

Skrevet
henlan skrev, for 5 minutter siden:

Tror, jeg var en af de hudsultne mænd, du omtaler. Anmeldelserne gjorde mig nervøs og utilstrækkelig, men nu har jeg dog endeligt fundet en sød gp. Efter 39 års cølibat. Måske for sent, da jeg har fundet ud af, at jeg ikke længere reagerer seksuelt som for 40 år siden.

Så dejligt at læse 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden:

Skulle jeg ryge i svinget permanent

Det gør du næppe for dette opslag. 
I øvrigt har jeg sporet en meget mildere moderering og straftildeling, end tilforn. 

Mht hudsulten, så tror jeg egentlig at det er det der driver næsten alle mænd til besøg hos jeg der høster guld for at modtage os :mrgreen:
Der er naturligvis de der har nogle meget specifikke ønsker om dette og hint, men helt inderst inde er det hudsult, er min påstand. 
Du oplever det på briksen, når du uden mål om sexuelt samvær bare rører ved manden. Lader din hud røre ved hans, overfører din varme til ham. 
Det samme oplever mange af dine kolleger, som du ved. 
De piger jeg besøger regelmæssigt siger det samme. Der er virkelig mange mænd som kommer for at knalde, men faktisk ender de tit med blot at lige med pigen ovenpå, tæt på siden osv. Det er også en stor del af min glæde når jeg besøger dem, nærheden fysisk. 
Du har leget med tantra, som jeg,  og ved at man kan komme meget langt op bare ved at røre og blive berørt. Huden transformeres fra blot at være noget der dækker alt rodet inde i kroppen, til at blive en stor erogen zone. Men det er step 2 efter tilfredsstillelse af hudsulten. 
Min kvindelige frisør undrer sig over hun ikke skal vaske mit hår. (jeg bor ved siden af hende, og har lige været i bad, før jeg besøger hende) hun beretter at langt de fleste mandlige kunder får vasket hår, og at de er helt stille og salige imens. 

Skrevet

@Eva Nadine, hold fest hvor er du et godt menneske, og til og med velformuleret.

Jeg kender dig kun herfra siderne. Jeg har aldrig besøgt dig. Og det kommer jeg heller aldrig til - jeg ville omgående blive forelsket :P

Skrevet
Madame Illona skrev, for 22 minutter siden:

Så dejligt at læse 

I øvrigt pudsigt, at min dejlige gp blev født det år, mit cølibat startede. Lang tid at vente på hende, men det hele værd.

Skrevet
  • Author
wag skrev, for 6 minutter siden:

@Eva Nadine, hold fest hvor er du et godt menneske, og til og med velformuleret.

Så skulle du bare se mig når jeg holder kæft og sut... ej... ingen grund til at friste skæbnen andet end med TAK! :lol:

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Jo, jeg tænker nok der er plads til den diskussion på Eroguide.
Og jeg synes den er vigtig, jeg er selv een af dem der lider af underskud af berøring.
Som jeg jævnligt har skrevet, så har jeg ikke haft en kæreste eller elskerinde i over 30 år.

Måske er problemet at debatten herinde domineres af 'de hårde drenge' og 'høvdingerne' som vi drenge husker dem fra skoleklassen.
Derfor har mange af dem med lidt 'blødere' behov ikke rigtig mod på at ytre sig.
Det kan også være fordi, mange af dem / os ikke er så glade for at udtrykke sig skriftligt i det hele taget.
Og da slet ikke offentligt.

En GP sagde engang til mig, at omkring halvdelen slet ikke kom for at få sex, men for at snakke eller kramme.

Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Der er naturligvis de der har nogle meget specifikke ønsker om dette og hint, men helt inderst inde er det hudsult, er min påstand. 

Tror der er andre ting inde over, for mange af gæsterne.
Typisk een eller anden fetish de gerne vil have udlevet. Eller slet og ret sex.
Eller oplevelsen af / drømmen om magt over kvinden - eller magt på anden vis.
Som een eller anden skrev en gang: "Alt her i verden handler om sex. Undtagen sex. Det handler om magt" ...

Og TAK til @Eva Nadine for endnu et hamrende godt indlæg ... 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

Så skulle du bare se mig når jeg holder kæft og sut... ej... ingen grund til at friste skæbnen andet end med TAK! :lol:

Folk der holder kæft og sutter kan også være gode mennesker. Men måske ikke så velformulerede, før bagefter.

Redigeret af wag

Skrevet
sneræven skrev, for 12 minutter siden:

Som een eller anden skrev en gang: "Alt her i verden handler om sex. Undtagen sex. Det handler om magt" ...

Ja det er jo sådan en smart i en fart bemærkning, men det bliver den ikke rigtig af. 

sneræven skrev, for 12 minutter siden:

Tror der er andre ting inde over, for mange af gæsterne.

Jep, men i bund og grund bunder det i hudsult. Hvis du ikke får tilfredsstillet et givent behov, projicerer du det over i andet behov. Det er trivielt. 

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

@Aarhuselsker
Tror bare vi vurderer forskelligt.
Jeg tilhører 'hudsultsegmentet' ... 
Men jeg er ikke helt enig i din betragtning.

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 15 minutter siden:

debatten herinde domineres af 'de hårde drenge' og 'høvdingerne' som vi drenge husker dem fra skoleklassen.

Ok det er jeg så SLET ikke enig i. 
Det er anmeldelserne der i domineres af disse som jeg ser det. 
De fleste af dem bruger ikke eet ekstra sekund på at skrive (eller læse?) i underforaene der ligger under Andet er mit indtryk. 

Jeg synes da i høj grad at i Generel debat og Hyggesnak er det da alle de andre der langt overvejende "holder hof" ;) 
Altså sådan overordnet set. 
Men måske det er noget der tidligere har været en anden balance i. Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg har kun været her i denne runde i øhm... sammenlagt med både denne profil min Sugardater-profil som jeg lige har checket efter og blev oprettet 20. maj 2017. Omend jeg har haft "udfald" på op til halve år ad gangen med perioder hvor jeg ikke fulgte så godt med. 
Men de sidste to års tid har det da været overvejende de mindst hardcore bøller/køller der har domineret "Andet" fora, synes jeg. 
Altså mere på godt end på ondt, vil jeg personligt mene. 
Der er da helt sikkert også en del af de tidligere meget aktive hukke-dukke-kødbørs-bøller der ikke længere skriver så meget. 
Dem savner jeg i debatterne ind imellem. Netop pga. diversiteten. 
Inde i dem bor der også en hudsulten og/eller introvert mand osv. i nogles tilfælde. Det ved jeg fordi selv nogle af de mest hardcore af dem har været på besøg, omend en smule i trods til en start, er mit indtryk :D 
Men de tæller og værdisættes også af mig. Ja, ikke dem allesammen altså ;) Ingen nævnt ingen glemt.:wub:

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
sneræven skrev, for 6 minutter siden:

Men jeg er ikke helt enig i din betragtning.

Der var sket en fejl i første citat. Jeg har indsat den korrekte tekst nu :) 
Min betragtning er også firkantet skåret ud, men jeg mener faktisk at alt dybest set starter med hudsult. 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 4 minutter siden:

Inde i dem bor der også en hudsulten og/eller introvert mand osv. i nogles tilfælde. Det ved jeg fordi selv nogle af de mest hardcore af dem har været på besøg, omend en smule i trods til en start, er mit indtryk

<3

Skrevet

@Aarhuselsker

Nå OK .. jeg undrede mig godt nok også lidt ...
Der er aldrig før nogen der har 'beskyldt' mig for at være 'smart-i-en-fart' ... :D:D

@Eva Nadine

Du har ret.
Jeg tænkte også mere på anmeldelserne, end på 'debatten'.
Og så tror jeg, jeg tænkte tilbage på de 'gamle' GFE-diskussioner fra før Corona ... 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 10 minutter siden:

Inde i dem bor der også en hudsulten og/eller introvert mand osv. i nogles tilfælde. Det ved jeg fordi selv nogle af de mest hardcore af dem har været på besøg, omend en smule i trods til en start, er mit indtryk :D 

De spiller mere hårde end de er ... inderst inde ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 7 minutter siden:

smart-i-en-fart'

Og lige den sætning er ultramorsom på engelsktttttt 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

I en kæreste/bolle-veninde relation er de jo ikke spor fri for at investere langt mere, og føler måske de går på æggeskaller eller er for sårbare pga. tidligere traumer eller dårlige erfaringer med en eller flere kvinder. 

Du har i den grad en pointe.
Det er netop een af forklaringerne på min situation - hhv min grund til at besøge GP'er.

Synes heldigvis det er nemt at finde søde danske GP'ere der er rigtig gode til at forstå det med behov for hudkontakt ... 
Havde lige en skøn oplevelse i dag ...
For mig er det lige nu fint, at vende det 'på hovedet' i forhold til det du skriver om blot at være til stede og tage imod..
Jeg vælger at være den aktive, og kysse / nusse pigen over hele kroppen - uden sex og uden orgasmeræs ..
Det giver en fin oplevelse for mig, og pigen har som regel ikke noget imod det .. 
Men jeg tror jeg skal blive bedre til at tage imod ... det er simpelt hen noget jeg skal lære ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 20 minutter siden:

De spiller mere hårde end de er ... inderst inde ... 

Og nogle af de bløde spiller mere bløde end de er... inderst inde... ;) Atså ikke "De" som i "allesammen - men NOGLE af dem håber jeg du mener med "De spiller..." altså dem de andre der ikke er ligesom dig. 

For...
Hvis jeg skulle være tvunget til at plukke KUN een "stereotype" af mand ud til resten af mine dage ville det være en (eller flere, tak) genert eller introvert (yngre/uerfaren) mand der er tårnhøj og har flakkende blik og ufrivilligt smil i den ene mundvig og som dårligt tør tage øjenkontakt.... og en pik så stiv som en marmorstatue som han prøver at skjule, og en hud der er lige så glat som marmorstatuen også ;) 
Jeg ved nemlig... at inde i DE FLESTE af dem bor der de aller vildeste og mest vanvittige sexraketter der ender med at brøle som en Kronhjort i brunst imens når de først har lært hvordan man perfektionerer "Gorillaen" og ondulerer en Power Pussy som mig til blævrende havregrød når først de har lært hvordan de giver en sprøjteorgasme. 
Det er rigtigt ofte dem der er allermest underspillede der ruller sig allermest ud - men ikke første gang. 
Så det er måske ikke HELT rent EGO-trip fra min side når jeg smiler og ligner en go' krammer og lader dem bo lidt i mine trygge hænder og favn - til en start. 
Jeg er helt til stede i det jeg gør "med dem" men faktisk kun halvt for deres skyld fordi jeg elsker at gøre en forskel et sted hvor det betyder noget. At plante frø og at vande stiklinger er "min ting" uanset næsten hvad jeg laver. Men det er bestemt også fordi JEG aller inderst inde også bare er en ualmindeligt vel-camoufleret "Apex Predator" sådan for den anden halvdels motivationsfaktor :wub:

Så hvem spiller mest, værst eller bedst? 
De generte der er større indeni end de er udenpå? Eller bøllerne der er mindre indeni end de er udenpå? :P
Jeg spiller bare ;) 

Kærligst, Eva <3
...som spiller på begge banehalvdele og elsker selvmål allermest af alle mål der findes :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 9 minutter siden:

Atså ikke "De" som i "allesammen - men NOGLE af dem håber jeg du mener med "De spiller...

Jeg refererede tilbage til dit indlæg ... 
De mænd jeg tænkte på, var dem du refererede til i dit indlæg ... 
Tror jeg nok ... 

... Ja, det kan sq godt være jeg er en hård banan inderst inde ... :P :D

Men seriøst, så ja ... 
For mit vedkommende, så er der klart noget der blokerer for mine seksuelle energier når jeg er tæt på andre / en pige ... 
Min potens fungerer stadigvæk rimeligt når jeg slapper helt af, men ikke når jeg er sammen med pigen ...
Selv om jeg nyder hende i fulde drag ... 
Det kan være noget med en slags autistisk underspillethed hos mig .. 
Eller eet eller andet ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Jeg gør det bare sjældent, fordi det måske vistnok er ilde set at Annonceprofiler gør dette pga. "Ananas i egen Juice"-reglen.

Det må vi nu gerne. Men ja hårdfin balance med at dele erfaringen uden at reklamere. Vi skal tænke to gange over alt vi skriver. 

Men tilbage til emnet ved ikke om EG kan rumme det eller de vil blive nedgjort. Tonen herinde kan være intimiderende. De vil helt klart møde nogen der kan respondere positivt, men også de andre… Bare det at gå til gp, kræver enormt meget mod, at indrømme hvad man kan og ikke kan uden at miste sin mandighed. At snakke åbent om det herinde, kræver endnu mere mod. Og en evt latterlig gørelse vil for mange ikke kun betyde tilbage til start, nej de bliver væltet helt af spillepladen.

Har selv en del kunder som ikke ønsker reel sex. Af forskellige årsager ikke kan gennemføre et samleje. 
Ikke desto mindre kan en stund med kys, kram og berøring løfte deres humør og velvære helt enormt. 
Jeg er ikke udannet massør/terapeut af nogen art. Men blot hudkontakten, intimiteten, ligge og snakke om løst og fast. Nogen er så enormt ensomme i deres hverdag, og brænder inde med ting de ikke kan snakke med kollegaer og venner om. 
De bliver forløst på helt andre måder end sexuelt. 

Men fornemmer det er to helt forskellige kategorier at mænd vi modtager. Dine kan på sigt godt sexe men skal bygges og. Mine kan ikke pga alder, sygdom mm. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Huden transformeres fra blot at være noget der dækker alt rodet inde i kroppen, til at blive en stor erogen zone.

Hmmm ... 
Gad v-i-d-s-t om det er dét nogen af pigerne har lært - eller 'lært' sig selv ... 
Jeg funderer over det fordi jeg efterhånden har besøgt flere piger som jeg vil æde min gamle hat på, rent faktisk er 'på' ... 
På grund af den måde hendes krop reagerer  ... sitren i små muskler ved berøring de 'rigtige' steder, f. eks. 
Ting der ikke kan fake's ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:
Særligt dem vil jeg rigtigt gerne have besøg af på briksen. Der er (for mig) intet der er så givende og hmm... sjæleligt tilfredsstillende som når en mand på briksen der har været hudsulten alt for længe bliver forløst, udløst og orgasmisk tilfredsstillet i en grad at han får en slags saligt udtryk i ansigtet. Og bliver berørt sommetider til tårer.

Det desværre ikk nok for mig. Når jeg besøger en GP er det fysiske ikk nok. Jeg skal osse have have en psykisk dimension/kontakt med med og helst på et lidt højre nivo.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.